مشروح اخبار


» محور فعاليتهاي آموزش و پرورش در ماه آينده اجراي طرح پروژه مهر براي بازگشايي به موقع مدارس است.



پرویز طاهری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اختتاميه طرح ولايت بسيج دانش آموزي استان افزود: حلقه صالحین از 15تا20نفرتشكيل مي شود که برنامه هاي مذهبي مختلفی در سطح مدارس اجرا مي كنند.

وی بیان داشت:


به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ پرویز طاهری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اختتاميه طرح ولايت بسيج دانش آموزي استان افزود: حلقه صالحین از 15تا20نفرتشكيل مي شود که برنامه هاي مذهبي مختلفی در سطح مدارس اجرا مي كنند.

وی بیان داشت: هفت هزار دانش آموز استان عضو بسیج دانش آموزی هستند که از اين تعداد 22هزار نفر دردوره ابتدايي و با عنوان" اميدان" فعالیت می کنند.

طاهری افزود: 36هزار نفر نیز در دوره راهنمايي به عنوان "پويندگان" و29 هزار نفر نیز در دوره متوسطه و با عنوان "پيشگامان" فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان بسیجی اظهار داشت: دراين اردو 200دانش آموز بسيجي دوره دبيرستان از هفت شهرستان استان به مدت چهار روز شرکت کردند.

طاهری تصریح کرد: در این اردو برنامه هاي آموزشي، فرهنگي و عقيدتي برای شرکت کنندگان اجرا شد.

وی یادآور شد: دانش آموزان بسيجي شركت كننده در رشته هاي قران، نماز،  اذان و رشته های ورزشي تجلیل شدند.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: محور فعاليتهاي آموزش و پرورش در يك ماه آينده اجراي طرح پروژه مهر براي بازگشايي به موقع مدارس است.

طاهری افزود: براي بازگشایی مدارس، كميته هاي پشتيباني، اجرايي، ساماندهي نيروي انساني، ارزيابي و امنيت، تعمير و تجهيز و اطلاع رساني و تبليغات فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به تغییر نام مدارس تصریح کرد: مدارس ابتدايي در دو بخش اول تا سوم و چهارم تا ششم و نام مدارس راهنمايي به متوسطه اول و دوره دبيرستان به متوسطه دوم تغييرمي كند.

طاهری افزود: پايه ششم دانش آموزان با عنوان پايه هفتم نامگذاري شده است، عنوان کرد: براي برنامه ريزي وارتقاء سطح آموزش نتايج امتحانات هر منطقه بررسي و تحليل و اطلاع رساني مي شود.

وی تصریح کرد: براي بازگشايي مدارس 51طرح عمراني آموزشي و26فضاي ورزشي در دست اجراست و 17فضا نيز بازسازی و تعمیر شده است.



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1392, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • اولین تغییرات فراگیر در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت های ستاد پروژه مهر در كهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ساعات كار مدارس و تاريخ امتحانات پايان سال درکهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • مسابقات آزمایشگاهی رایانه دانش آموزان كهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • آغاز ثبت‌نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟