مشروح اخبار


» دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم



 کدخدایی در جمع خبرنگاران: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم/تمایلی برای پذیرش مسئولیت دیوان محاسبات ندارم

سخنگوی سابق شورای نگهبان با بیان اینکه تمایلی برای پذیرش مسئولیت دیوان محاسبات ندارم گفت: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم.

خبرگزاری فارس: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم/تمایلی برای پذیرش مسئولیت دیوان محاسبات ندارم

 

به گزارش راک نیوز ؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان با حضور در اجلاس بسیج اساتید و در جمع خبرنگاران گفت: بنده هیچ تمایلی ندارم که در دیوان محاسبات مشغول شوم و فعلا در شورای نگهبان به عنوان معاونت اجرایی امور انتخابات حضور دارم.

وی افزود: نمایندگان محترم پیشنهاد کردند که بنده مسئولیت دیوان محاسبات را بپذیریم. حتی دیروز یکی از نمایندگان از طرف خودش برای من ثبت‌نام کرد که بنده عرض کردم تمایلی ندارم و قطعاً این ثبت نام رسمی تلقی نخواهد شد.

کدخدایی در جواب به این سوال که در ادامه به چه کاری مشغول خواهید بود گفت: من بیشتر وقتم را در دانشگاه خواهم بود و البته به عنوان عضو هیئت عالیه حل اختلاف که از طرف مقام معظم رهبری منصوب شده‌ام نیز فعالیت خواهم داشت.

سخنگوی سابق شورای نگهبان پیرامون جزئیات دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی گفت: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم و صحبت خاص دیگری ندارم./فارس




تاریخ انتشار : 31 مرداد 1392, 11:20



» اخبار مرتبط:

  • موافقت رهبری با حضور كمرنگ آیت الله جنتی
  • مواجهۀ آیت الله جنتی و هاشمی! / تصاویر
  • مشایی:از غیبت احمدی‌نژاد بی‌‌اطلاعم
  • شورای نگهبان صحت انتخابات کهگیلویه‌و بویراحمدراتائیدکرد.
  • فردا نظر قطعی شورای نگهبان درباره ۱۹ حوزه بلاتکلیف اعلام می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟