مشروح اخبار


» نماینده مردم بویراحمد ودنا روز کارگر را تبریک گفت



 در قسمتی ا زاین پیام آمده :بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.


به گزارش راک نیوز ،غلام محمد زارعی منتخب مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در پیامی روز کارگر را به کارگران متعهد و پرتلاش استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«هر روز ، روز کارگر است»امام خمینی(ره)

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

فرهنگ کار وکارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده اند.

امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"است،بتوانیم همه باهم بیش از گذشته قدردان زحمات این قشر زحمتکش جامعه باشیم .

 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان کهگیلویه وبویراحمد و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمتکش تبریک گفته و توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.

 خدمتگزار مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا

غلام محمد زارعی



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1391, 21:43



» اخبار مرتبط:

  • پیا م تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز کارگر
  • بیانیه ائتلاف حامیان استانی تاجگردون /خطاب به غلام محمد زارعی
  • پیام تبریک نماینده مردم بویراحمدبه مناسبت "روزسربازگمنام"
  • صعود دو کوهنورد خانم کهگیلویه و بویراحمد به شاه معلم گیلان
  • هدیه رئیس جمهور به کارگران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود