مشروح اخبار


» مهدی‌پور از افتتاح 8 طرح کشاورزی و دامپروری در گچساران خبرداد.



مدیر جهاد کشاورزی گچساران با بیان این‌‌که از نظر جذب منابع طرح توسعه کشاورزی جزو شهرستان‌های برتر هستیم، افزود: تاکنون طرح‌های بزرگ و کوچک بسیاری از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی ایجاد و افتتاح شده است.

 به مناسبت هفته دولت 8 طرح کشاورزی و دامپروری در گچساران افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: به مناسبت هفته دولت، هشت طرح مهم کشاورزی و دامپروری در این شهرستان افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: 8 طرح کشاورزی و دامپروری در گچساران افتتاح شد

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ عطاء‌الله مهدی‌پور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: طرح توسعه کشاورزی و به تبع آن، کارگروه‌های توسعه بخش کشاورزی دریچه‌ای جدید به بخش کشاورزی بوده که با اختصاص اعتبارات به طرح‌های کشاورزی زمینه رونق چشمگیر در این بخش را فراهم کرده است.

وی حمایت از طرح‌های کشاورزی و دامپروری را سبب ایجاد اشتغال و افزایش تولید در این بخش‌ها دانست و یادآور شد: گچساران در این زمینه گام‌های مؤثر و مفیدی برداشته است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران با بیان این‌‌که از نظر جذب منابع طرح توسعه کشاورزی جزو شهرستان‌های برتر هستیم، افزود: تاکنون طرح‌های بزرگ و کوچک بسیاری از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی ایجاد و افتتاح شده است.

مهدی‌پور با اشاره به افتتاح پروژه‌های کشاورزی در هفته دولت ابراز داشت: در هفته دولت امسال هشت طرح کشاورزی و دامپروری افتتاح شد که این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی افزون بر 40 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را حدود 24 میلیارد ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

اختصاص اعتبار 17 میلیارد ریالی به پروژه پرورش مرغ تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای گچساران

مهدی‌پور ادامه داد: در هفته دولت امسال چهار طرح آبیاری بارانی در روستاهای هفت چشمه، پشه‌کان، سربیشه و تنگ ملغون در دهستان‌های امامزاده جعفر و لیشتر به بهره‌برداری رسید.

وی هزینه اجرای این طرح‌ها را افزون بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: دو طرح پرواربندی گوساله نیز با اعتبار افزون بر چهار میلیارد و 800 میلیون ریال در روستاهای بیدزرد و تلخاب‌شیرین واقع در دهستان امامزاده جعفر(ع) افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به افتتاح طرح پرورش مرغ تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای به عنوان بزرگ‌ترین طرح کشاورزی افتتاح شده در هفته دولت ابراز داشت: میزان کل تسهیلات این طرح 17 میلیارد و 130 میلیون ریال بوده که 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات بانک کشاورزی و پنج میلیارد و 63 میلیون ریال از محل سرمایه‌گذاری متقاضی بوده است.

مهدی‌پور میزان اشتغال‌زایی این طرح را 22 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم عنوان و تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال 91 در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع آغاز شد./فارس



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1392, 19:23



» اخبار مرتبط:

  • 48 طرح کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار: اختصاص 55 میلیارد ریال برای توسعه بخش کشاورزی بهمئی
  • افتتاح دو طرح کشاورزی و یک بوستان در شهرستان پاسارگاد
  • آبرسانی به دره خواجه چاروسا در شهرستان کهگیلویه بعد از مدت ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟