مشروح اخبار


» بانوی باردار طسوجی از مرگ حتمی نجات یافت



مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: زن زائوی اهل روستای طسوج که علی‌رغم توصیه‌های بهورز به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نکرده بوده، با..

 راک نیوز؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: زن زائوی اهل روستای طسوج که علی‌رغم توصیه‌های بهورز به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نکرده بوده، با اقدام به موقع این بهورز و مامای مرکز سرفاریاب، از مرگ حتمی نجات یافت.

 حشمت‌الله شکرپور گفت: خانواده این زن زائو پس از آغاز درد زایمان او، بهورز خانه بهداشت طسوج را در جریان شرایط او قرار می‌دهند و بهورز نیز بلافاصله اقدام به اطلاع مسئولان شبکه بهداشت و درمان چرام از شرایط خانم باردار می‌ کند.

وی افزود: با توجه به فاصله 75 کیلومتری روستای طسوج از شهرستان چرام، مرکز بهداشتی_درمانی سرفاریاب به عنوان نزدیک‌ترین مرکز به روستای طسوج در جریان وضعیت نامساعد زائو قرار می‌گیرند.

شکرپور ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع، مامای این مرکز به همراه یک دستگاه آمبولانس عازم روستای طسوج شده و خانم باردار را که به دلیل مشکل کم‌خونی و آغاز درد زایمان در وضعیت بدی قرار گرفته، راهی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام، ابراز کرد: در راه مامای حاضر در آمبولانس تمام تلاش خود را برای حفظ جان مادر و نوزاد انجام داده و خوشبختانه پس از رسیدن به بیمارستان امام خمینی(ره) و دسترسی به امکانات موردنیاز، زایمان با موفقیت کامل انجام می‌شود./مهر



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1392, 23:16



» اخبار مرتبط:

  • نجات زن باردار در روستای «بید انجیر» چرام
  • تولد هفتمین نوزاد در آمبولانس‌های 115 کهگیلویه و بویراحمد
  • تولد یک نوزاد یاسوجی در آمبولانس
  • حضور به موقع اورژانس جان مادر و نوزاد کهگیلویه ای را نجات داد
  • خبررئیس شبکه بهداشت درمان چاروسا از راه اندازی رادیولوژی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟