مشروح اخبار


» ترخیص شبانه روزی4700 تن دارو و کره از گمرک رجایی



سه هزار تن انواع نهاده‌های دامی از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص و روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز  ، مهرداد جمال ارونقی - مدیرکل گمرک شهید رجایی - با اعلام این خبر گفت: این نهاده‌ها شامل خوراک ترکیبی دام، کنجاله سویا و کنسانتره طیور و دام است که خارج از نوبت و با اخذ ضمانت‌نامه بانکی ارزیابی و به صورت 24 ساعته از گمرک ترخیص شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار تن از انواع این کالا به ارزش 355 میلیارد ریال از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص شده است.

او از ترخیص چهار هزار و 500 تن دارو از گمرک شهید رجایی در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: واردکنندگان دارو و مواد اولیه دارویی هیچ مشکلی در زمینه ترخیص این گونه اقلام ندارند و می‌توانند از  تسهیلات گمرکی نظیر حمل یکسره و ارائه ضمانت‌نامه برای ترخیص کالاهای خود استفاده کنند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی با اشاره به اینکه با تسهیلات فراهم شده دارو و مواد اولیه دارویی در دو ساعت از گمرک ترخیص می‌شود، گفت: در حال حاضر تشریفات ترخیص 30 تن دارو از این گمرک در حال انجام است.

ارونقی به ترخیص 200 تن کره از گمرک شهید رجایی اشاره کرد و افزود: این کره‌ها از کشورهای آلمان نیوزیلند، استرالیا و ایتالیا وارد و ترخیص شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیون و 500 هزار کیلوگرم کره به ارزش بالغ بر 555 میلیارد و 568 میلیون ریال از طریق گمرک شهیدرجایی ترخیص شده است.  ایسنا




تاریخ انتشار : 5 شهریور 1392, 13:46



» اخبار مرتبط:

  • ترخیص دارو در کمتر از 2 ساعت در گمرک بندرعباس
  • توضیحات مدیر کل گمرک شهید رجایی بندرعباس درباره دپوی 100 هزار کانتینر
  • یک سوم برنج وارداتی کشور ازکدام گمرک ترخیص شد
  • هیچ مشکلی در ترخیص دارو از گمرک‌های کشور وجود ندارد.
  • ترخیص خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی هنوز ابلاغ نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟