مشروح اخبار


» معارفه رئیس کل جدید گمرک آغار شد



به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛  دقایقی قبل مراسم تودیع و معارفه رئیس کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد آغاز شد.

امروز (یکشنبه 17 شهریورماه) مراسم تودیع و معارفه رئیس کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.

با حکم وزیر اقتصاد مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک شد و عباس معمارنژاد با این سمت خداحافظی کرد.

مسعود کرباسیان پیش از این در سال‌های 80 تا 84 عهده‌دار ریاست سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران بود و در کارنامه خدمتی خود معاونت وزرای صنایع سنگین، بازرگانی، نفت و همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری تهران را ثبت کرده است.

مسعود کرباسیان که از نیمه دوم شهریورماه سال جاری سکان هدایت گمرک جمهوری اسلامی ایران رابه دست گرفته و البته پیشتر نیز در خلال سال‌های 80 تا 84 ریاست این سازمان را برعهده داشته است، دانش‌آموخته رشته مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا است.

وی از پیشکسوتان دولت جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه گذشته بوده و دارای افزون بر 30 سال سابقه خدمت در وزارت صنایع سنگین، وزارت بازرگانی وقت، وزارت نفت، و شهرداری تهران است. مسعودکرباسیان همچنین ریاست هیئت مدیره و عضویت هیئت مدیره بیش از 30 شرکت و سازمان دولتی و نهاد عمومی را در سال‌های گذشته برعهده داشته است.

عضویت در شوراها و مجامع گوناگون از جمله شورای پول و اعتبار، شورای عالی بانک‌ها، ستاد بسیج اقتصادی، ستاد فرعی اقتصادی دولت، کمیته بررسی عضویت ایران در سازمان جهانی تجارت و ستاد تنظیم بازار از دیگر مسئولیت‌های رئیس‌کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/




تاریخ انتشار : 17 شهریور 1392, 11:43



» اخبار مرتبط:

  • رئیس کل گمرک تغییر کرد/بازگشت پس از 8 سال
  • گزینه ریاست گمرک به رئیس هیئت عامل ایمیدرو منصوب شد.
  • تغییرات در گمرک ایران کلید خورد
  • نتصاب جدید در گمرک ایران
  • رئیس کل اسبق گمرک درگذشت +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟