مشروح اخبار


» بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در مسابقات آسیایی دختران مسافر چین شد



مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد: از سوی سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در مسابقات آسیایی راهی کشور چین شد.

به گزارش...


مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد: از سوی سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در مسابقات آسیایی راهی کشور چین شد.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز؛  آرمان قنبر زاده افزود: از سوی سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال کشور اسامی تیم اعزامی به مسابقات آسیایی دختران زیر 16 سال آسیا که از چهارم الی 14 مهر ماه در چین برگزار می شود اعلام شد که "شبنم بهشت" بازیکن تیم فوتبال کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مسابقات شرکت می کند.

وی اظهار کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران، اسامی 23 بازیکن اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رقابت های زیر 16 سال دختران آسیا از چهارم الی 14 مهر در چین برگزار شود و در این مسابقات تیم ملی دختران ایران با ژاپن و گوام هم گروه شده است.

وی در پایان اضافه کرد: آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 16 سال در کمپ تیم های ملی از عصر روز پنجشنبه 28 شهریور ماه آغاز می شود و بازیکنان پس از انجام آخرین تمرینات خود زیر نظر کادر فنی، یکم مهر ساعت 20:15 تهران را به مقصد شانگهای چین و سپس شهر نانجینگ ترک می کنند.



تاریخ انتشار : 28 شهریور 1392, 02:50



» اخبار مرتبط:

  • بانوی جودوکارکهگیلویه وبویراحمدبه مسابقات قهرمانی آسیااعزام می شود
  • تیم ملی هاکی بانوان باسرمربی گچسارانی به مسابقات آسیایی اعزام می شود
  • دو تن از بازیکنان تیم های فوتبال و فوتسال استان کهگیلویه وبویراحمد به کره جنوبی اعزام شدند
  • بانوی جودوکار کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دو بوکسور کهگیلویه وبویراحمد به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟