مشروح اخبار


» با کسب اکثریت آرا :شهردار لنده معرفی شد



رئیس شورای اسلامی شهر لنده گفت:از ابتدای ورود افراد به عرصه انتخابات شوراها و نحوه عرضه و ارائه عملکرد و برنامه‌های خود به مردم سعی کرده‌ایم که رو راستی را در پیش گرفته و جز برای پیشرفت و عمران و آبادانی شهر و دیار خود قدمی برنداریم

علیرضا فاضلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه افزود: از ابتدای ورود افراد به عرصه انتخابات شوراها و نحوه عرضه و ارائه عملکرد و برنامه‌های خود به مردم سعی کرده‌ایم که رو راستی را در پیش گرفته و جز برای پیشرفت و عمران و آبادانی شهر و دیار خود قدمی برنداریم.

 به گزارش راک نیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر لنده گفت: شعارهایی که در ایام انتخابات داده‌ایم همه در راستای برطرف کردن درجه‌بندی افراد و ارائه خدمات یکسان به مردم شهر لنده بوده است.

فاضلی تصریح کرد: دغدغه اصلی منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر لنده انتخاب شهرداری قوی و متخصص و به دور از قومیت‌گرایی بوده که این نکته را تاکنون در گزینش شهردار به خوبی رعایت کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به ‌اینکه در گذشته شهرداران به صورت قومی و طایفه‌ای انتخاب می‌شدند، انتخاب یک شهردار فراقومی تبعات مختلفی را برای افراد عضو شورا در پی‌خواهد داشت که در این زمینه باید اعضا از خود بگذرند تا فرهنگ شایسته‌سالاری را در جامعه نهادینه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی‌های یک شهردار خوب، تخصص، تعهد، ایمان، پاکی، صداقت و جوان بودن است که امروز شورای اسلامی شهر لنده آن را به اثبات رسانده است.

فاضلی گفت: انتخاب یکی از جوانان خوب و تحصیل‌کرده شهرستان لنده به عنوان شهردار می‌تواند زمینه حضور فعال جوانان را در عرصه‌های اجرایی دو چندان کند.

وی افزود: برای اولین بار در طول ادوار شوراهای اسلامی است که بحث انتخاب شهردار فرا قومیتی در لنده مطرح شده است.

فاضلی ادامه داد: برخی شورا را سفره غنیمتی برای کسب درآمد می‌دانند در صورتی که این گونه نیست.

وی افزود: برخی خرده‌ می‌گیرند که چرا انتخاب شهردار به درازا انجامید و این شایعه را که شورا برای انتخاب شهردار اختلاف داشته و نمی‌توانند شهردار را انتخاب کنند را رواج داده‌اند.

 

فاضلی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه اختلافی درون شورای شهر لنده وجود ندارد و شهردار با رای و نظر پنج عضو شورا انتخاب شده‌ است.

وی افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر لنده محمدتقی تقی‌زاده مهندس عمران و 33 سال سن و سابقه کاری بالای 14 سال به عنوان شهردار لنده انتخاب شده است.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1392, 00:31



» اخبار مرتبط:

  • شهردارقلعه رئیسی درکهگیلویه منصوب شد.
  • مرگ دختر معلول لنده ای در آتش علا‌ءالدین
  • قالیباف مجددا شهردار تهران شد
  • شهردار شهر نورآبادممسنی انصراف داد/شهردار شهر دگری خواهم شد!
  • شهرداران شهرهای چرام و سوق در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟