مشروح اخبار


» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع رفع مشکلات و موانع حوزه بهزیستی شد



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری بهزیستی استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار تسریع رفع مشکلات و موانع حوزه بهزیستی شد.

به گزارش راک نیوز؛جلسه شورای اداری بهزیستی با حضور علي محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،علیرضا انجلاسی مدیرکل حوزه ریاست و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی،مدیرکل بهزیستی استان جلسه شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.



سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان بهزیستی به بیان مشکلات حوزه بهزیستی پرداخت و گفت؛استان کهگیلویه و بویراحمد از ۹ شهرستان در دو بخش سردسیری و گرمسیری تشکیل شده است.
وی افزود؛به دلیل پراکندگی جمعیت روستایی و بُعد مسافت بعضی از مناطق با مرکز استان و صعب العبوری بعضی از این مناطق دارای مشکلات خاصی در خدمات به جامعه هدف بهزیستی دارد.
هاشمی مهر به اهمیت فعالیت های اورژانس اجتماعی در مرکز روستایی ،مرکز شهرستان ها و بخش ها اشاره کرد و گفت:این مراکز نیاز است به امکانات و زیر ساخت های لازم تجهیز شوند تا بتوانند خدمات بهتر و مناسب تری به جامعه هدف ارائه دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت ساختمان های مراکز بهزیستی،رسیدگی به وضعیت کارکنان،بهبود نیروهای انسانی ،نوسازی ناوگان اداری و.... پرداخت و خواهان توجه ویژه و امتنان نظر برای رفع آن‌ها شد.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400, 23:54



» اخبار مرتبط:

  • سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • مجوز اورژانس اجتماعی شهرستان چرام صادر شد/اشتغالزایی 10نفر در اورژانس اجتماعی چرام
  • رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان چرام منصوب شد
  • 6 طرح بهزیستی طی هفته دولت در کهگیلویه به بهره برداری می رسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟