مشروح اخبار


» یادداشت؛ به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد فرصت دهیم



در این بازه زمانی و در هر تحلیل و ارزیابی دررابطه‌با هر موضوع سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... باید شرایط خاص کشور و منطقه را مدنظر داشت. کهگیلویه و بویراحمد قطعه جدایی از کشور نیست که توقع داشته باشیم به‌گونه‌ای مطابق خواست و میل این گروه و فرد و یا گروه و فرد دیگری اداره شود.


مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید


یادداشت - در این بازه زمانی و در هر تحلیل و ارزیابی دررابطه‌با هر موضوع سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... باید شرایط خاص کشور و منطقه را مدنظر داشت. کهگیلویه و بویراحمد قطعه جدایی از کشور نیست که توقع داشته باشیم به‌گونه‌ای مطابق خواست و میل این گروه و فرد و یا گروه و فرد دیگری اداره شود.

کشور و منطقه در یک شرایط خاص به سر می‌برد و تحولات به‌سان باد یکی بعد از دیگری در حال در نوردیدن منطقه است و هیچ پیش‌بینی قطعی نمی‌توان از آینده داشت. همین موضوعات و حساسیت‌ها سبب شکل‌گیری یک دولت و سیاست مربوط به خود در کشور شده است که تحت عنوان «دولت وفاق ملی» نام‌گذاری شده است.

البته که عنوان وفاق ملی به‌هیچ‌عنوان به منزله تعطیلی کار و عدم استمرار خواست و اراده عمومی مردم نیست؛ اما این موارد باید باظرافت و حساسیت دنبال شود.

زمان زیادی از آغاز به کار «یدالله رحمانی» به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استان نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد وی با همان مشی رئیس‌جمهور در حال بررسی و سنجش شرایط برای تکمیل یک تیم قوی مدیریتی است. هر چند هم‌زمان کار و خدمت به مردم با مجموعه مدیران سابق ادامه دارد؛ اما ناگفته روشن است هر تغییر و تحولی باید با درنظرگرفتن تمام جوانب باشد. ضمن آن که هیچ شکی نیست که وضعیت عملکردی در برخی بخش‌ها تغییر را حتمی و قطعی می‌نماید و این اتفاق دیر و یا زود اما با لحاظ‌کردن اصول کار رخ خواهد داد.

 آنچه این روزها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد روال کار و نشانه عقلانیت و تدبیر نهفته در مشی استاندار جدید است. گام اول وی در معرفی یک مشاور رسانه‌ای امین نیز بیانگر توجه استاندار به جایگاه رسانه و حضور یک نیروی مورد وثوق در کنار خود است.

سهم‌خواهی سمی است که در دوره گذشته تیشه به ریشه توسعه استان زد و تلخ‌ترین و ضعیف‌ترین دوره مدیریتی تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد را به ثبت رساند؛ بنابراین نیروهای سیاسی که خود را مستعد و مستحق مدیریت در سال‌های پیشرو می‌دانند بایستی با پرهیز از هر گونه سهم‌خواهی، مجال کار و بررسی عمیق و کارشناسی شده را به استاندار داده و از بابت عدم انحراف در شعارهای رئیس‌جمهور امیدوار و خود بخشی از مسیر توسعه‌ای باشند که استاندار جدید وعده آن را در استان کهگیلویه و بویراحمد داده است.



تاریخ انتشار : 17 مهر 1403, 19:02



» اخبار مرتبط:

  • اتحاد شاه کلید عزت
  • هجمه مطالبات مردمی و حقوق متقابل مردم و نمایندگانشان
  • روزگاریست که در سایه امن زاگرس نفس می کشیم و سالهاست صدای به تپش افتاده قلب زاگرس را نشنیده ایم.
  • اقرار عدل هاشمی پور به دخالت در انتصابات مدیران دولتی
  • سخنی با شورای تامین شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟