مشروح اخبار


» تاکید استاندار بر ضرورت شتاب گرفتن تکمیل ۳۵ پروژه‌ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ پروژه گردشگری در استان در حال اجراست که پنج پروژه آن در بخش خدماتی برای تکمیل به ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند و متولیان میراث فرهنگی باید اقدامات لازم جهت سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها را انجام دهند.


به گزارش راک نیوز،یدالله رحمانی، امروز_ سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر _ در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرهای بزرگ استان با جدیت بیشتری پیگیری شود.


وی افزود: بانک‌ها و وام‌های بانکی بازوان رونق تولید و اشتغال در استان‌های کمتر توسعه یافته هستند و نیاز است برای بهره‌برداری بهتر از این ظرفیت‌ها هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها صورت گیرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ۳۵ طرح در حال ساخت بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، پنج واحد خدماتی آن بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این طرح‌ها ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارند.


وی از مسئولان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با پیگیری اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری از این زیرساخت‌ها اقدام‌های لازم صورت گیرد.


وی تصریح کرد: رفع موانع تولید به ویژه برای صنایع تأثیرگذار روغن نباتی در استان مورد توجه بیشتری باشد.


رحمانی خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق اسلامی برای تکمیل طرح‌های در دست ساخت حوزه‌های راه و آب در استان تصویب شده‌است.


وی افزود: ۲۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار به طرح‌های حوزه راه و ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از این منابع برای حوزه راه‌ها پیش‌بینی شده‌است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت‌های راه و آب از مهم‌ترین زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در استان به‌شمار می‌رود، گفت: جذب و تزریق این منابع مالی می‌تواند تحولی اثرگذار در اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایجاد کند.



تاریخ انتشار : دیروز, 13:45



» اخبار مرتبط:

  • ۶طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران در حال اجراست
  • اختصاص 62 میلیارد ریال به طرح گردشگری تنگ ماغر شهرستان بهمئی
  • 2 خبر جدید از استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون اقتصادی وزیر کشور: تخصیص اعتبار پروژه تله کابین یاسوج در سطح ملی پیگیری می شود
  • معاون اقتصادی استاندار: بهره برداری و کلنگ زنی 152 طرح اقتصادی در استان/ توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت های اصلی در کهگیلویه و بویراحمد است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟