مشروح اخبار


» بازدید مسئولان از طرح های جنگل کاری مشارکتی با وزارت نفت



با حضور نماینده و ناظر طرح های وزارت نفت به همراهی معاون فنی و رئیس اداره جنگل داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح های جنگلکاری مشارکتی در شهرستان های گرمسیری استان بازدید کردند.


به گزارش راک نیوز،با حضور نماینده و ناظر طرح های وزارت نفت به همراهی معاون فنی و رئیس اداره جنگل داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح های جنگلکاری مشارکتی در شهرستان های گرمسیری استان بازدید کردند.


دانایی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور،این اداراه کل با مشارکت وزارت نفت ازمحل مسئولیتهای اجتماعی خود، نهالکاری در سطح۳۸۰ هکتار از عرصه های منایع ملی شهرستان های بهمئی، لنده، کهگیلویه، گچساران، باشت و چرام را انجام داد.

دانایی افزود در بازدید نماینده و ناظر ملی وزارت نفت، روند کار مثبت ارزیابی شد. 

دانایی خاطر نشان کرد خوشبختانه مراحل کاشت و آبیاری نهال ها به خوبی انجام شده و روند سبزمانی و رشد نهال ها مناسب ارزیابی شده است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از همکاری و مشارکت وزارت نفت، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز امیدیه و آغاجاری وگچساران قدردانی نمود که در مسیر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که امری عظیم و کشوری است این اداره کل را یاری نمودند و اظهار امیدواری کرد که جهت نگهداری و مراقبت طرح های مذکور در سال های آینده نیز اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت نفت تخصیص داده شود .



تاریخ انتشار : دیروز, 13:35



» اخبار مرتبط:

  • یکهزار و 500 هکتار جنگل دست کاشت در گچساران وجود دارد
  • در بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از نهالستان گچساران اعلام شد: تولید تعداد ۶۵ هزار اصله نهال در نهالستان شهرستان گچساران
  • در بازدید مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از نهالستان دهدشت اعلام شد: گلدان گیری تعداد ۲۵۰ هزار اصله نهال در نهالستان شهرستان کهگیلویه
  • در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت صورت گرفت؛ بازدید رئیس شورای جنگل ،مرتع و آبخیزداری کشور از نهالستان آبشار یاسوج
  • خبرنگاران فعال حوزه منابع طبیعی گچساران تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟