مشروح اخبار


» تمهیدات ویژه بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی



این افراد هم می توانند به صورت حضوری در ۳۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این اداره کل با ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی خود را حداقل به مدت سه ماه بیمه درمانی رایگان نموده و بعد از آن بیمه خود را طبق دهک بندی های صورت گرفته ادامه دهند که دهک های اول تا سوم به صورت رایگان ادامه پیدا خواهد کرد.

*تمهیدات ویژه بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی*

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بیمه سلامت استان در دیدار روز شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۵ با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از همه کسانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه درمانی هستند دعوت کرد که با تمهیداتی که سازمان بیمه سلامت ایران لحاظ نموده است، خود را بیمه درمانی نمایند.
دکتر کیان دهراب پور در این رابطه بیان کرد این افراد هم می توانند به صورت حضوری در ۳۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این اداره کل با ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی خود را حداقل به مدت سه ماه بیمه درمانی رایگان نموده و بعد از آن بیمه خود را طبق دهک بندی های صورت گرفته ادامه دهند که دهک های اول تا سوم به صورت رایگان ادامه پیدا خواهد کرد.
ایشان افزود افراد بدون بیمه درمانی همچنین می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانه www.bimehiranian.ir خود را بیمه نمایند.
دکتر کیان دهراب پور گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت بیمه ای خود می توانند از طریق پیام دستوری #1666* اقدام کنند و این امکان برای آنها وجود دارد؛ هرگونه اطلاعاتی در رابطه با بیمه سلامت را از طریق شماره تلفن گویای 1666 مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران، کسب نمایند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۵۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که از تسهیلات ۹۰ تا ۹۵ درصدی تخفیف در بخش بستری در بیمارستانها و تسهیلات ۷۰ تا ۸۰ درصدی خدمات سرپایی (ویزیت، دارو و پاراکلینیک) بهره مند می شود.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1401, 19:42



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:همه هم استانی ها باید تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار گیرند
  • بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در حوزه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد طی سال اخیر هزینه شده است
  • توافقات جدید سپاه فتح و اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمتگزاری به مردم
  • 2 انتصاب جدید در اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟