مشروح اخبار


» پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دو نفر از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان



در پی به شهادت رسیدن دو نفر از نیروهای ناجا با قاچاقچیان مواد مخدر رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند.

در پی به شهادت رسیدن دو نفر از نیروهای ناجا با قاچاقچیان مواد مخدر رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند.

 به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان و خبرنگار خبرگزاری میزان؛ دکتر افراسیاب در این پیام ضمن عرض تسلیت به  مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )و فرماندهی محترم فراجا  استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که دستگاه قضایی استان در حمایت از فراجا ذره‌ای درنگ نخواهد کرد. 
متن پیام به این شرح است؛ 
 خبردار شدم که دو نفر از مأموران خدوم،تلاشگر،زحمتکش و از جان گذشته پلیس تخصصی مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد حین انجام وظیفه برقراری امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ حین برخورد با تبم مسلحی از قاچاقچیان و در اثر ایجاد درگیری در مسیر یاسوج به اصفهان به فیض عظمای شهادت نائل شده اند.
 بر خود واجب می‌دانم این ضایعه دردناک و غم انگیز را به فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهی فراجا در استان و خانواده‌های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نمایم.
 دادگستری استان کهکیلویه و بویراحمد همچنان که در غم از دست دادن نیروهای فداکاری چون این شهدای والامقام با قاطبه ملت همدرد و همدل است ، در تعقیب قضایی و اعمال  مجازات این سوداگران مرگ،  قاچاقچیان مواد مخدر، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و آنها را وفق موازین قانونی به اشد مجازات محکوم خواهد نمود.
                       محبوب افراسیاب
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 29 تیر 1402, 20:20



» اخبار مرتبط:

  • 89 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد
  • کشف بیش از ۵۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و لرستان
  • شهادت رئیس پلیس هم استانی در درگیری با سوداگران مرگ
  • ۲۸ کیلوگرم ماده مخدرحشیش در گچساران کشف شد
  • کشف 35کیلوگرم ماده مخدر حشیش در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟