مشروح اخبار


» دعوت مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از جامعه کشاورزان ،اعضای اتحادیه ها و شرکت های تحت پوشش برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس



علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز جهانی قدس طی پیامی از جامعه کشاورزان ،اعضای اتحادیه ها و شرکتهای تحت پوشش و کارکنان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز جهانی قدس طی پیامی از جامعه کشاورزان ،اعضای اتحادیه ها و شرکتهای تحت پوشش و کارکنان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند.
روز جهانی قدس ، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ،روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت ، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین ومخالفت خود را بااشغالگری،تجاوزوجنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
تحولات منطقه، اتحاد همه جانبه جبهه استکبار و ایادی آن علیه محور مقاومت، اهمیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان کرده است. لذا بر مردم روزه دار و مومن فرض است با شرکت پرشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ، حمایت خود از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و انزجارشان از ظلم و جنایت و کشتار رژیم نامشروع صهیونیستی را اعلام کنند.
مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت.
علی بخش شجاعی نژاد
مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1403, 01:37



» اخبار مرتبط:

  • پیام دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، مردم آگاه و تاریخ ساز استان کهگیلویه و بویراحمد را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
  • دعوت مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • بيانيه مديرعامل شركت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزجهانی قدس
  • فراخوان امام جمعه و فرماندار کهگیلویه به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟