مشروح اخبار


» مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از کارخانه آرد یاسوج : حمایت ازتولید مورد توجه سازمان امور مالیاتی است



میلاد فرخان در نشستی که باحضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در محل کارخانه آرد یاسوج برگزارشد، افزود: درخصوص بخشودگی ها واعمال معافیت های مالیاتی وکمک به حل مشکلات این کارخانه دربخش مالیات همکاری لازم صورت گرفت و حمایت دیگر دستگاهها و بخش های دولتی و بانکی برای استفاده از زیرساخت ها وماشین آلات این کارخانه برای رونق تولید واشتغال آن یک ضرورت است.


به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان در نشستی که باحضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در محل کارخانه آرد یاسوج برگزارشد، افزود: درخصوص بخشودگی ها واعمال معافیت های مالیاتی وکمک به حل مشکلات این کارخانه دربخش مالیات همکاری لازم صورت گرفت و حمایت دیگر دستگاهها و بخش های دولتی و بانکی برای استفاده از زیرساخت ها وماشین آلات این کارخانه برای رونق تولید واشتغال آن یک ضرورت است.

رضا حسینیان مدیرشرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر(کارخانه آردیاسوج) گفت که دراین کارخانه ۷۰نفر مشعول هستند و درصورت پرداخت ۱۳۲میلیارد تومان تسهیلات بستر استغال ۲۰۰نفر دیگر فراهم خواهد شد. وی به همجواری سیلوی گندم درکناراین کارخانه اشاره کرد وافزود: درصورت تامین منابع یک تحول ارزنده در زمینه تولید بویژه گلوگز دراین کارخانه ایجاد خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد نیز برلزوم کمک مسئولان اجرایی واقتصادی برای رفع جذب منابع سرمایه گذاری این کارخانه وبالفعل سازی ظرفیت های آن تاکید کرد.



تاریخ انتشار : امروز, 12:32



» اخبار مرتبط:

  • حمایت از جهش تولید اولویت اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:حمایت از بخش تولید با اعمال برخی معافیت ها برای سرمایه گذاران درمناطق کمتر توسعه یافته اولویت اداره کل امور مالیاتی است
  • دادگستری کهگیلویه پای کار رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت
  • رئیس دستگاه قضاء برای پیگیری مشکلات کارخانه قند یاسوج از این کارخانه بازدید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟