مشروح اخبار


» جشنواره تئاتر كهگيلويه‌ و بويراحمد با معرفي برگزيدگان پايان يافت



 بيست و پنجمين جشنواره تئاتر كهگيلويه و بويراحمد چهارشنبه شب با حضور جمعي از مسوولان دستگاه هاي اجرايي و هنرمندان اين استان با معرفي برگزيدگان به كار خود پايان داد.
در بخش بازيگري زن نيز لوح تقدير به محبوبه خادمي براي بازي در نمايش كشتن در پنج فصل و يك دره و ساناز خلفي به خاطر بازي در نمايش پاييز نگفته بود اهدا شد. 
در اين بخش سحر..

بيست و پنجمين جشنواره تئاتر كهگيلويه و بويراحمد چهارشنبه شب با حضور جمعي از مسوولان دستگاه هاي اجرايي و هنرمندان اين استان با معرفي برگزيدگان به كار خود پايان داد.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  در بخش بروشور و طراحي صحنه و لباس، حميد جوكار به خاطر طراحي برشور نمايش رز سياه و رضا كرمي زاده به خاطر طراحي لباس و صحنه نمايش هاي يك هفته راه رفتن در بهشت و كشتن در پنج فصل و يك دره حائز رتبه هاي برتر شدند. 
در بخش بازيگري زن نيز لوح تقدير به محبوبه خادمي براي بازي در نمايش كشتن در پنج فصل و يك دره و ساناز خلفي به خاطر بازي در نمايش پاييز نگفته بود اهدا شد. 
در اين بخش سحر پرندوار براي بازي در نمايش مرگ بدون اجازه وارد مي شود رتبه سوم را كسب كرد و ياسمن پناه براي بازي در نمايش كشتن در پنج فصل و يك دره حائز رتبه دوم شد. 
ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن اين جشنواره نيز به مينا عبدي براي بازي در نمايش پاييز نگفته بود اهدا شد. 
در بخش بهترين بازيگر مرد جشنواره هم لوح تقدير هيئت داوران به ثارالله آذري پور براي بازي در نمايش مرگ بدون اجازه وارد مي شود اهدا شد و پوريا نيك اقبال براي بازي در نمايش كشتن در پنج فصل و يك دره رتبه سوم را كسب كرد. 
در اين بخش ديپلم افتخار بهترين بازيگر مرد از سوي هيئت داوران به محمد صالح كرمي براي بازي در نمايش پاييز نگفته بود اهدا شد و رتبه دوم را كيانوش كريمي براي بازي در نمايش يك هفته راه رفتن در بهشت كسب كرد. 
در بخش نمايشنامه نويسي، لوح تقدير هيئت داوران به فاطمه قيصري براي نگارش نمايش يك بچه قورت دادم اهدا شد و رضا گشتاسب رتبه هاي دوم و سوم را به خاطر نوشتن نمايشهاي پاييز نگفته بود و يك هفته راه رفتن در بهشت كسب كرد. 
در اين بخش هيچ اثري از سوي هيئت داوران حائز رتبه برتر نشد. 
در بخش كارگرداني نيز رتبه سوم به رضا گشتاسب به خاطر كارگرداني نمايش كشتن در پنج فصل و يك دره رسيد و رضا كرمي زاده براي كارگرداني نمايش يك هفته راه رفتن در بهشت عنوان دوم را كسب كرد. 
جايزه اول و ديپلم افتخار بهترين كارگرداني جشنواره هم به علي عبدياني به خاطر كارگرداني نمايش پاييز نگفته بود اهدا شد. 
در پايان نمايشهاي پاييز نگفته بود و يك هفته راه رفتن در بهشت از سوي هيات داوران به جشنواره منطقه اي تئاتر فجر راه يافتند. 
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين گفت: هشت گروه نمايشي سه روز در اين جشنواره به روي صحنه رفتند. 
امين كمالوندي افزود: مرگ بدون اجازه وارد مي شود به كارگرداني هدايت غلامي، يه بچه قورت دادم به كارگرداني فاطمه قيصري و يك هفته راه رفتن در بهشت به كارگرداني رضا كرمي زاده در اين جشنواره به رقابت پرداختند. 
وي بيان كرد: نمايش هاي كشتن در پنج فصل و يك دره به كارگرداني رضا گشتاسب، پاييز نگفته بود به كارگرداني علي عبدياني، كوسه نشينان به كارگرداني رضا شريعتي راد، رز سياه به كارگرداني سجاد نادريان، ميناتور به كارگرداني بابك مهرابي از ديگر نمايش هايي بود كه در بيست و پنجمين جشنواره تئاتر استاني به رقابت پرداختند. 
كمالوندي تصريح كرد: اين آثار از ميان ۴۰ نمايشنامه و ۲۷ نمايش متقاضي به بخش مسابقه راه يافته بودند. 
وي داوران اين جشنواره را شامل ناصر آقايي، چيستا يثربي و علي كيوان نخعي اعلام كرد. 
كمالوندي با بيان اينكه كارهاي برتر اين جشنواره به جشنواره تئاتر منطقه اي فجر راه پيدا مي كنند، اظهار كرد: در سال گذشته سه نمايش از كهگيلويه و بويراحمد به جشنواره منطقه اي راه پيدا كرد. 



تاریخ انتشار : 10 مهر 1392, 21:08



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره تئاتر عروسكي با معرفي برگزيدگان در ياسوج خاتمه يافت
  • آرزوي ابوالفضل پورعرب در روز تولدش
  • توقيف نمايش به بهانه حضور باران
  • آثار2عكاس ياسوجي به بخش نهايي جشنواره ملي عكس اقوام ايراني راه يافت
  • عكس‌هاي تكان‌دهنده از ابوالفضل پورعرب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟