مشروح اخبار


» مخالفین دولت نیز به صحنه بیایند



بی‌شک در کوران حوادث داخلی و خارجی مهمترین حامی دولت‌ها افکار عمومی و حضور مردمی می‌باشند. از این منظر حمایت از دولت حسن روحانی و مغتنم خواندن آن از سوی افرادی که در چند سال گذشته منتقد دولت بوده‌اند می‌تواند در مجامع بین‌المللی قوت قلبی برای دولت منتخب باشد و بیش از پیش مشروعیت و محبوبیت آن را عیان سازد.

لذا اخیرا ۵۱۱ تن از فعالین سیاسی، مدنی و روزنامه نگاران با وجود آنکه در طی چند سال گذشته رنج‌های بسیاری را متحمل شده بودند در حمایت از دولت تدبیر و امید با مثبت ارزیابی کردن انتخابات اخیر در توصیه‌ای به اوباما خواهان بهره گرفتن دولت امریکا از این فرصت طلایی شدند.

اما این نامه‌ی مهین دوستانه با واکنش‌های متفاوتی از سوی برخی از رسانه‌های طیف محافظه کار مواجه شد و بسیاری از امضا کندگان آن، وابستگان به منافقین و هتاکان به دین نامیده شدند. این در حالی است که حضور پیر و جوان، حامی و منتقد، محجبه و بی‌حجاب، در اعیاد ملی و انتخابات‌های مختلف از رسانه ملی به عنوان پشتوانه کشور معرفی می‌گردد و در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نیز شاهد حضور همه قوم‌ها و اقلیت‌های مذهبی، در جبهه‌ها بوده‌ایم.

اما چه شد که در جبهه نرم برای دفاع از کشور دسته بندی‌ها صورت می‌گیرد و نتنها به عنوان حامیان دولت انعکاس نمی‌یابند بلکه مورد هجمه‌ها، تخریب‌ها و توهین‌ها قرارمی‌گیرند.

در حالی که در این برهه زمانی تنها نیازمند به اتحاد و هم افزایی نیرو‌ها می‌باشیم و رهبری نیز پیش از انتخابات حتی مخالفین نظام را به صحنه فرا خواندند.

آیا وقت آن فرا نرسیده است که در دفاع از میهن و اعتلای کشور سایرین نیز همگان را در جبه‌ای واحد فرا بخوانند و از تفرقه و تخریب بپرهیزند؟

چراکه امضا کنندگان این نامه و نگارنده این سطور که خود با هدف دفاع از منافع ملی از امضا کنندگان این نامه می‌باشد اندکی قبل ۱۸ میلیون نفر بودند که برگه‌های اعتدال را در صندوق‌های ارا ریخته‌اند و اینک زمان آن رسیده که صدای آنان شندیده شود. چه این که با گذشت تنها چند ماه از مدیرت اجرایی دولت تدبیر و امید بی‌شک ده‌ها میلیون بر آن ۱۸ میلیون افزوده شده است.

لذا امید است به تأسی از فرموده رهبری، اندک افراد باقی مانده نیز حتی اگر مخالف دولت هستند، در دفاع از منافع ملی به صحنه بیایند.



تاریخ انتشار : 13 مهر 1392, 07:06



» اخبار مرتبط:

  • از ارسال نامه به خاتمی برای کاندیداتوری بی​خبرم
  • توهین زشت جبهه پایداری به حسن روحانی
  • حمايت جبهه اصلاحات از کاندیداتوری روحانی
  • نامه دکتر محمدرضا عارف به رئیس جمهور
  • توصیه‌اصلاح‌طلبـان بـه روحانـی دربـاره خاتمـی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟