مشروح اخبار


» سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد



صبح امروز مراسم انتخاب رئیس شورای دور چهارم شهرستان گچساران و نماینده این شورا در شورای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور فرماندار گچساران،


به گزارش راک نیوز؛  صبح امروز مراسم انتخاب رئیس شورای دور چهارم شهرستان گچساران و نماینده این شورا در شورای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور فرماندار گچساران، مهرداد انبازپور کارشناس انتخابات فرمانداری و اعضای شورای این شهرستان برگزار شد، با رأی اعضای این شورا، هیئت رئیسه شورای شهرستان انتخاب شدند.

برپایه این گزارش با رأی اعضای شورا، منصور ناصح‌فرد به عنوان رئیس شورای شهرستان گچساران انتخاب شد.

محبوبه رضایی دیگر عضو این شورا نیز به عنوان نائب رئیس شورای شهرستان و محمد خان‌پایه، تیمور احمدی‌نیا و روانبخش یوسفی به عنوان منشی و اعضای شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شدند.

همچنین با رأی و نظر اعضای شورای اسلامی این شهرستان، محمد خان‌پایه به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان گچساران در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

منصور ناصح‌فرد، محبوبه رضایی و محمد خان‌پایه از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و تیمور احمدی‌نیا و روانبخش یوسفی از اعضای شورای اسلامی روستایی بخش مرکزی گچساران هستند. 
فارس



تاریخ انتشار : 15 مهر 1392, 10:47



» اخبار مرتبط:

  • رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد
  • نماینده کهگیلویه در شورای عالی استان تعیین شد
  • انتخابات شورای هیئات مذهبی گچساران برگزار شد
  • ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد
  • هیئت ریسه ورئیس شورای شهر نورآباد ممسنی انتخاب گردید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟