مشروح اخبار


» ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد



وی با اشاره به خدمات ارزنده شوراهای اسلامی و افزایش رضایتمندی مردم در این شیوه مدیریتی ابراز داشت: خدمت‌رسانی به مردم از طریق شوراها سبب شده تا مردم به نظام شورایی بیش از گذشته اعتماد کنند.

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس در گچساران دقایقی قبل انتخابات سالانه شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور فرماندار گچساران برگزار شد.

در این جلسه که همه اعضای شورای اسلامی دوگنبدان حضور داشتند،ولی‌الله دلاویز و حمید بخشایی به عنوان کاندیداهای ریاست شورای اسلامی شهر دوگنبدان معرفی شدند.

در انتخابات سالانه شورای شهر دوگنبدان ولی‌الله دلاویز و حمید بخشایی هر کدام  موفق به کسب سه رأی شدند که  با استناد به تبصره ماده 17 قانون انتخابات شوراها ولی‌الله دلاویز به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان معرفی شد.

حمید بخشایی نیز به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر دوگنبدان انتخاب گردید.

فرماندار گچساران پایان جلسه رأی‌گیری و انتخاب رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: داشتن نگرش‌های عمیق و آگاهانه برای اعضای شورای اسلامی شهر ضروری بوده و این امر موفقیت شوراها را در اجرای برنامه‌های پیش رو تضمین می‌کند.

سید اکبر علیزاده خاطرنشان کرد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از اصول قانون اساسی بوده که در سال 78 با گذشت بیش از 20 سال از انقلاب در نهایت به سرانجام رسید.

دلاویز با تأکید بر لزوم همکاری و همراهی مردم با شهرداری و شورا برای دستیابی به اهداف توسعه شهر افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام شهر دوگنبدان در اولویت برنامه کاری اعضای شورای شهر دوگنبدان برای یک سال پایانی شورا قرار دارد.



تاریخ انتشار : 8 خرداد 1391, 00:26



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان استعفا کرد
  • در انتخابات شوراها در گچساران ائتلاف جواب نمیدهد
  • رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • سرپرست شهرداري دوگنبدان انتخاب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟