مشروح اخبار


» در انتخابات شوراها در گچساران ائتلاف جواب نمیدهد



 براساس تجربیاتی که من دارم مردم شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران براساس مسائل حزبی و باندی در شورا‌ها به فرد یا افراد رای نمی‌دهند و نگاه بیشتر آنان به این انتخابات نگاه قومی و قبیله‌ای است.....

 راک نیوز:رئیس شورای اسلامی دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران معتقدست مردم در انتخابات آتی شورای شهر دوگنبدان براساس لیست و یا لیست‌های ائتلافی احتمالی رای نمی‌دهند.

 «دلاویز» در گفتگو با ایلنا گفت: براساس تجربیاتی که من دارم مردم شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران براساس مسائل حزبی و باندی در شورا‌ها به فرد یا افراد رای نمی‌دهند و نگاه بیشتر آنان به این انتخابات نگاه قومی و قبیله‌ای است.

وی با بیان اینکه دارای تجربه‌های مختلفی در زمینه انتخابات شورا‌ها است، اظهارداشت: مردم شهر دوگنبدان علاوه بر داشتن نگاه‌های قومی و قبیله‌ای توجه‌شان به توانمندی‌ها و تخصص‌های فرد یا افراد نیز است.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: اگرچه معتقدم ارتباطات در سایه بی‌تاثیر نیست از سویی نیز بعید می‌دانم ائتلافی برای معرفی لیست یا لیست‌ها در انتخابات شورای شهر دوگنبدان شکل گیرد.

دلاویز در پاسخ به این سوال که تا چه میزان از عملکرد شورای شهر دوگنبدان رضایت دارید؟ بیان داشت: معتقدم شورای اسلامی شهر دوگنبدان تاکنون از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قانونی بهره‌های لازم را نبرده است.

وی اظهار امیدواری کرد در مدتی که خودش مدیریت شورای اسلامی دوگنبدان را برعهده گرفته بتواند از این ظرفیت‌ها برای مردم بهره لازم را ببرد.



تاریخ انتشار : 18 تیر 1391, 19:21



» اخبار مرتبط:

  • ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد
  • شهردار دوگنبدان استعفا کرد
  • رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد
  • گاز شهر دوگنبدان به مدت دو روز قطع می شود
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟