مشروح اخبار


» خرید 16 پرشیا با پول گردنبندقاپی



سرکرده باند بزرگ گردنبند قاپی پایتخت گفت: نزدیک به یک میلیارد تومان از گردنبند قاپی و سرقت 100 هزار دلار به دست آوردیم که با این پول 16 خودرو پرشیا خریدم.
به گزارش

سرکرده باند بزرگ گردنبند قاپی پایتخت گفت: نزدیک به یک میلیارد تومان از گردنبند قاپی و سرقت 100 هزار دلار به دست آوردیم که با این پول 16 خودرو پرشیا خریدم.
به گزارش مهر، اوایل مهر مأموران پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند باند بزرگ گردنبندقاپی و زورگیری را منهدم کنند.
فرشید 25 ساله معروف به فرشید چشم سبز سرکرده این باند در خصوص اتهامات مجرمانه اش به مهر گفت: به دلیل بی کاری با تعدادی از بچه محل هایمان اقدام به راه اندازی باند زورگیری و گردنبندقاپی کردیم. از فروردین بعد از این که با قرار وثیقه از زندان آزاد شدیم اقدامات مجرمانه مان را آغاز کردیم.
طعمه های خود را چگونه شناسایی می کردید؟ با سه موتور سیکلت در خیابان های پایتخت می چرخیدیم و پشت چراغ قرمز رانندگان خودروهایی که گردنبند طلا به همراه داشتند شناسایی و در یک فرصت مناسب به بهانه پرسیدن آدرس به آن ها نزدیک و گردنبند را از گردنشان می قاپیدیم.
در چه مناطقی سرقت می کردید؟ بیشتر با پرسه زنی در شمال و شمال غرب تهران طعمه های خود را انتخاب می کردیم.
چگونه صد هزار دلار را سرقت کردید؟ از طریق یکی از زاغ زن هایمان متوجه شدیم فرد ماکسیما سوار مبالغ زیادی دلار از بانک گرفته است. پس از طی مسافتی او به یک خیابان فرعی رفت و ما با موتورسیکلت با خودرو او تصادف کردیم. از او خواستیم که برای تصادف از خودرو پیاده شود که او ممانعت کرد و وقتی دیدیم مرد ماکسیما سوار پیاده نمی شود با تغییر نقشه حواس او را پرت کردیم و یکی از همدستانمان دلار ها را سرقت کرد.
با پول های سرقتی چه کردید؟ من برای خودم از سهم اموال دزدی 16 پرشیا در رنگ های مختلف گرفتم و هر گاه با خودرو تصادف می کردم آن ها را به نصف قیمت می فروختم.
در کدام منطقه تهران زندگی می کنید؟ بچه حاشیه تهران هستم و به علت بیکاری مجبور به این سرقت ها شدم.
سابقه کیفری دارید؟ چند بار تا کنون به جرم زورگیری و سرقت دستگیر شدم و با قرار وثیقه یک میلیاردی به همراه همدستانم آزاد هستیم.
هیچ کدام از مال باخته ها در مقابلتان مقاومت نکردند؟ یک بار 5 نفر از دوستانم سوژه ای را انتخاب کرده بودند که مرد قوی هیکل با آن ها درگیر شده بود که همدستانم مجبور شدند با چاقو او را مجروح کنند.
فکر می کردی دستگیر شوی؟ خیر، چند روز قبل ساعت 4 صبح در خواب دستگیر شدم و فکر نمی کردم مأموران به این زودی مرا پیدا کنند.
تمامی هم دستانت دستگیر شدند؟ یکی از همدستانم به نام حسن با پول های سرقتی یک پرشیا خرید و وقتی قصد داشت با خانواده اش به سفر برود تصادف کرد و همگی آن ها کشته شدند.

 



تاریخ انتشار : 20 مهر 1392, 04:00



» اخبار مرتبط:

  • شکار زنان در آسانسور مجتمع های مسکونی
  • قتل هولناک پرستار 35 ساله بيمارستان ..
  • باندي كه براي حمل كالاي قاچاق پژو مي‌دزديدند
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • دختر 22ساله سردسته باند سرقت از خانه‌ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟