مشروح اخبار


» باندي كه براي حمل كالاي قاچاق پژو مي‌دزديدند



اعضاي باندي كه اقدام به سرقت ۴۲ دستگاه انواع پژو كرده و از آنان براي حمل كالاي قاچاق استفاده مي‌كردند، دستگير شدند.
به گزارش  راک نیوز به نقل از ايسنا، در پی وقوع سرقت‌های زنجیره‌ای خودروهای پژو پارس و ۴۰۵ از ابتدای سال‌جاری در سطح شهرهای تبریز و سایر شهرستان‌ها، ماموران پلیس آگاهی استان آذربايجان‌شرقي وارد عمل شدند.

در ادامه براي دستگيري سارقان این باند كه به صورت کاملا حرفه‌ای و بدون بجا گذاشتن سرنخ، اقدام به سرقت کرده بودند، اکیپی از تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند كارآگاهان در تحقیقات متوجه شدند، خودروهای سرقتی در اختیار باندهای قاچاق کالا برای حمل کالای ممنوعه قرار گرفته است.

در ادامه تحقیقات، مشخص شد، فردی به‌نام «ر-الف» ساکن کرج که سابقه سرقت خودرو نيز دارد، از زندان آزاد شده و با تشکیل باندی مبادرت به سرقت خودروهای پژو پارس و ۴۰۵ و سمند ال ایکس برای حمل کالاي قاچاق، اوراق کردن و سند نمره کرده است كه با انجام اقدامات فنی، شماره حسابی که سارق،از آن براي مبادله پول استفاده می‌کرد، به‌دست آمد و با اخذ مشخصات مالک و آدرس از بانک، مشخص شد که شماره حساب متعلق به همسر صیغه‌ای «ر.الف» است.

با كسب اين اطلاعات، تیم عملیاتی با اخذ نیابت قضایی به محل سکونت اين فرد در شهرک کیانمهر مراجعه کردند و خودروی زانتیای متهم را که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه «ر»، همسرش و هفت تن دیگر از عوامل این باند به نام‌های «ر-ن»، «ع-ح»، «س-ب»،«الف-ب»، «الف-م»، «ف-ک» و «م.ر» دستگیر شدند.

در تحقیقات به‌عمل آمده از متهمان دستگیرشده، آنان تاکنون به سرقت ۴۲ دستگاه خودرو پژو پرشیا و ۴۰۵ اعتراف کرده‌اند كه ۲۴ دستگاه از خودروهای سرقتی در شهرستان‌های نقده، بوکان و مهاباد جمع‌آوری و به مالباختگان تحويل داده شد و متهمان نیز با قرار قانونی روانه زندان شده اما تحقیقات از آنان کماکان ادمه دارد.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1391, 16:32



» اخبار مرتبط:

  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج
  • انهدام باند سارقان پیچ‌گوشتی به دست
  • ماجرای قناری ۸۰ میلیون تومانی
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟