مشروح اخبار


» انهدام باند سارقان پیچ‌گوشتی به دست



در تشریح دستگیری اعضای باند سارقان شب‌روی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن در سطح شهر...

راک نیوز : رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سرقت منزل یاسوج که به روش زدن زنگ منازل سرقت می‌کردند، خبر داد.

 

سرهنگ جعفری‌نژاد ، در تشریح دستگیری اعضای باند سارقان شب‌روی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن در سطح شهر یاسوج یک فقره پرونده در مورد سرقت منزل به پلیس آگاهی یاسوج ارجاع شد.

 

وی افزود: شاکی به یک دستگاه خودروی سواری پراید با پلاک معلوم به عنوان مظنون، مشکوک بود که کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت و در استعلام از خودروی مورد نظر مشخص شد که این خودرو طی چندین مرحله خرید و فروش شده است تا این که توسط شخصی به نام «میثم» خریداری شد که در بررسی کارآگاهان مشخص شد که این خریدار از سارقان حرفه‌ای منزل است.

 

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از چندین روز تعقیب و مراقبت، منزل «میثم» شناسایی شد، اما کارآگاهان دریافتند که وی به دلیل اطلاع از حضور ماموران در منزل حضور ندارد، گفت: شناسایی مخفی‌گاه «میثم» در دستور کار قرار گرفت و این فرد در مخفی‌گاهش در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 

جعفری‌نژاد با بیان اینکه تحقیقات از «میثم» نشان داد که این فرد 24 ساله بیکار و دارای سوابق متعددی است، گفت: وی در تحقیقات به 20 فقره سرقت از منزل و اماکن با هم‌دستی دو تن به نام‌های «حاتم» و «اصغر» اقرار کرد.

 

وی با بیان اینکه هم‌دستان این فرد نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند به ایسنا گفت: بررسی‌های پلیسی نشان داد که «حاتم» و «اصغر» نیز دارای سوابق متعدد هستند.

 

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بررسی از متهمان نشان داد که «حاتم» و «اصغر» به تنهایی هفت فقره از سرقت‌ها را انجام داده‌اند، گفت: در این راستا سه مالخر نیز که جملگی طلافروش بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

جعفری‌نژاد با بیان اینکه سارقان در اعترافات خود به ربودن طلا و جواهرات از داخل منازل اعتراف کردند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که سارق اصلی به اتهام سرقت‌های متعدد منزل و اماکن در زندان تحمل حبس می‌کرده، اما در زمان مرخصی از زندان، به اتفاق هم‌دستان خود اقدام به سرقت از منازل می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه سارقان منازل یاسوج در اعترافات خود عنوان کرده‌اند که اکثر سرقت‌هایشان را از منازل آپارتمانی دارای درهای چوبی انجام می‌دادند، گفت: متهمان با استفاده از پیچ‌گوشتی در منزل را بدون خسارت باز کرده و اقدام به سرقت می‌کردند.

 

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سارقان در برخی موارد شیشه کوچک بالا و پایین درها را شکسته و وارد منزل می‌شدند، گفت: سارقان در اعترافات خود عنوان کردند که اکثر سرقت‌های خود را در هنگام ظهر یا اوایل شب انجام داده و با زدن آیفون منازل و عدم پاسخگویی صاحبخانه، متوجه عدم حضور وی شده و از منازل سرقت می‌کردند.

 

وی افزود: سارقان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.(ایسنا)



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1391, 00:36



» اخبار مرتبط:

  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • سارقان 900 میلیونی طلا در یاسوج دستگیر شدند
  • دستگیری شش سارق حرفه ای در گچساران
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟