مشروح اخبار


» دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق به عنف خبر داد و گفت : این متهمان با پوشاندن چهره و با توسل به زور اقدام به سرقت از منزل دانشجویان  کرده بودند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق به عنف خبر داد و گفت : این متهمان با پوشاندن چهره و با توسل به زور اقدام به سرقت از منزل دانشجویان پسر کرده بودند.

به گزارش راک نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سید محمد حسن جعفری نژاد " در خصوص رسیدگی به پرونده این سرقت بیان داشت : خرداد ماه سال جاری در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه چهار نفر با پوشاندن چهره وارد منزل دانشجویان پسر شده و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت لب تاب و تلفن همراه دانشجویان کرده و متواری شده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با اقدامات تخصصی و پلیسی توانستند پس از تلاش های بی وقفه در کمتر از سه ماه پس از وقوع سرقت دو نفر را در این رابطه شناسایی و هر دو را در عملیاتی ضربتی در حال تردد با موتورسیکلت دستگیر کنند .

وی گفت : با جمع آوری اسناد و مدارک مستند متهمان در بازجویی های بعمل آمده ضمن اعتراف به سرقت به عنف به همدستی به دو نفر دیگر نیز اعتراف کردند که با هماهنگی مقام قضایی متهمان دیگر نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تحقیقات پلیسی و فنی بعمل آمده مشخص شد متهمان افرادی معتاد و ولگرد بوده که اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ" جعفری نژاد " با بیان وجوه نقد مسروقه به مالباخته بازگردانده شد و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند اظهار داشت: پلیس با متخلفان و قانون شکنان به شدت برخورد می کند.



تاریخ انتشار : 6 آبان 1391, 19:48



» اخبار مرتبط:

  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان مسلح آرایشگاه زنانه در شهر یاسوج
  • دستگیری شش سارق حرفه ای در گچساران
  • ماجرای قناری ۸۰ میلیون تومانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟