مشروح اخبار


» دستگیری سارقان مسلح آرایشگاه زنانه در شهر یاسوج



در پی اعلام مرکز فوریت هایلسی 110 مبنی بر سرقت مسلحانه به عنف از یک آرایشکاه زنانه ا در یکی از مناطق شهر اسوج ، با توجه به حساست موضوع ، پیگیری بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

راک نیوز : رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد از دستگری جوانی با همدستی خواهرش که با ک قبضه چاقوو کلت کمری قلابی اقدام به سرقت از یک آرایشگاه زنانه در شهر یاسوج کرده بودند ، خبر داد .

به گزارش پایگاه پلیس ، سرهنگ محمد حسن جعفری نژاد گفت : در پی اعلام مرکز فوریت هایلسی 110 مبنی بر سرقت مسلحانه به عنف از یک آرایشکاه زنانه ا در یکی از مناطق شهر اسوج ، با توجه به حساست موضوع ، پیگیری بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

سرهنگ جعفری نزاد افزود : در تحقیقات به عمل آمده از شاکی مشخص شد ، سارقان یک زن و مرد جوانی بودند که در اول صبح با ورود به آرایشگاه ، اقدام به سرقت طلاه و جواهرات شاکی و برخی از وسایل داخل آرایشگاه نمودند که پس از انجام سرقت با بستن دست و پا و مبحوس کردن صاحب آرایشگاه ، اقدام به فرار نمودند.

وی ادامه داد : با تلاش و پیگیری های ماموران متهم اصلی دستگیر و در بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و از پز انتسابی مبنی بر سرقت مسلانه به همراهی خواهر خودش ، پرده برداشت  . این مقام انتظامی افزود : طی یک عملیات غافلگرانه همدست این سارق مسلح که خواهر وی بوده ، در مخفیگاهش در شهر ستان کهگیلویه دستگیر شد .

سرهنگ جعفری نژاد اظهار داشت : از این خواهر و برادر سارق مسلح دستگیر شده چند قیضه سلاح سرد ، اسلحه قلابی کلت کمری و تعدادی گوشی های سرقتی کشف و ضبط گردید .

رئیس پلیس آگاهی استن کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد ، خاطر نشان کرد : افرادی که تحت تعقیب و یا فراری هستند بهتر است هرچه سریعتر خود را به مراجع قضایی و یا انتظامی معرفی کنند در غیر این صورت دستگیر و مجازات آنا تشدید خواهد شد .



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1391, 18:30



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج
  • مردی با لباس زنانه در آرایشگاه خانمها
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • سارق آرایشگاه های زنانه در فارس اعدام شد
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟