مشروح اخبار


» قضاوت داوران کهگیلویه وبویراحمدی در هرسه لیگ کشور



رئیس دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوران کهگیلویه و بویراحمدی این هفته در سه رده فوتبال کشور قضاوت می‌کنند که مهم‌ترین آن حضور  در دیداریاز لیگ برتر..

روح‌الله شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: مسرت‌بخش است که بشنویم در این هفته داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در سه رده مهم فوتبال کشور یعنی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم قضاوت خواهند داشت.

به گزارش راک نیوز؛ وی، حضور داوران استان در مسابقات مهم کشوری و لیگ‌های مختلف کشور را تعجب‌آمیز ندانست و ادامه داد: جامعه داوری فوتبال در کشور احترام زیادی برای داوران کهگیلویه و بویراحمدی قائل هستند و همان‌گونه که قبلاً هم گفته‌ام داوران ما در کشور شناسنامه‌دار و دارای عنوان و جایگاه هستند.

شریفی، قضاوت عادلانه و پرهیز از هرگونه حاشیه را خصیصه داوران کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در فوتبال کشور دانست و گفت: می‌بینیم که رقابت فشرده‌ای میان داوران استان ما وجود دارد و همه برای حضور در رده‌های بالای داوری فوتبال کشور تلاش و کوشش جدی و مضاعف دارند.

داور ملی فوتبال کشور از قضاوت این هفته داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های سه‌گانه فوتبال کشور گفت و افزود: از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه‌شنبه 23 مهرماه داریوش احمدی، حسن حضرتی‌نژاد و محمد شجاعی‌فر بازی دو تیم نفت نوین آبادان و کارگر بنه‌‌گز را قضاوت خواهند کرد.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، روح‌الله شریفی قاضی میدان دو تیم مس رفسنجان و ابومسلم خراسان خواهد بود.

شریفی افزود: اما در حساس‌ترین قضاوت، محمد راهی داور فوتبال  هم استانی ما در رده‌ بالای فوتبال کشور بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز را به عنوان کمک داور قضاوت خواهد کرد.

وی، حمایت از داوران فوتبال استان را برای موفقیت‌های آینده از سوی مسئولان ورزش استان و سایر مسئولان لازم دانست و متذکر شد: اگر داوران ما حمایت شوند سفیران خوبی برای معرفی استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور خواهند بود.
.
.
.
.

.فارس



تاریخ انتشار : 22 مهر 1392, 07:10



» اخبار مرتبط:

  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی
  • داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگهای کشور قضاوت خواهند کرد
  • داور ملی کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال جام آزادگان قضاوت می کند
  • اقدام جالب وشجاعانه داور جوان گچسارنی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟