مشروح اخبار


» قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی



رئیس دپارتمان داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز برعهده داوران کهگیلویه و بویراحمدی است.

 

خبرگزاری فارس: قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی

 

روح‌الله شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند و آینده متعلق به داوران فوتبال این استان است.

داور ملی فوتبال کشور گفت: در عرصه داوری، این استان افرادی چون حمزه کارگر، نوذر رودنیل، خداداد افشاریان، مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی و غلام آموزگار را به عرصه داوری فوتبال کشور معرفی کرده است.

وی ادامه داد: داوران جوان فوتبال این استان اکنون در داوری فوتبال کشور خوش درخشیده‌اند و در آینده از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید.

وی به قضاوت داوران این استان در بازی حساس مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: این دیدار که فردا در اهواز برگزار می‌شود را روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط و محمد راهی و مهرداد بهرامی به عنوان کمک‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت بازی‌ها و به خصوص این دیدار فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول به عنوان ناظر فدراسیون و غلامرضا بهروان، مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته اول به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

شریفی در پایان بیان داشت: در هفته گذشته نیز این ترکیب داوری قضاوت بازی دو تیم نیروی زمینی تهران و یادآوران شلمچه را در چارچوب همین مسابقات با نظارت خداداد افشاریان برعهده داشتند.



تاریخ انتشار : 13 اسفند 1391, 20:22



» اخبار مرتبط:

  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • قضاوت داوران کهگیلویه وبویراحمدی در هرسه لیگ کشور
  • داور ملی کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال جام آزادگان قضاوت می کند
  • داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگهای کشور قضاوت خواهند کرد
  • اقدام جالب وشجاعانه داور جوان گچسارنی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟