مشروح اخبار


» گاز 4000 مشترک در یاسوج قطع شد



راک نیوز: بر اثر بی احتیاطی، حفاری و عملیات خاکبرداری بیش از دو متر توسط یک دستگاه لودر، لوله گاز به قطر چهار اینج در یاسوج، ترکید و گاز بیش از 4000 مشترک در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قطع شد.

به گزارش ایسنا،پیمانکار شهرداری یاسوج در هنگام خاکبرداری به طول 2.5 متر به لوله چهار اینج گاز، برخورد و موجب تركيدن لوله گاز شد که با حضور به موقع اتفاقات گاز، آتش نشانی و نیروی انتظامی نشت گاز متوقف گرديد.

"نصر الله طاهری"، معاون بهره برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: پیمانکار شهرداری بدون هماهنگی با شرکت گاز استان و شهرستان اقدام به حفاری و خاکبرداری کرده است. اين اتفاق مي‌توانست خسارت مالی و جانی جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وي افزود: شهرداری برای خاکبرداری استعلام کرد اما قرار بود در هنگام انجام عملیات اجرایی بدون هماهنگی شرکت گاز اقدامی انجان ندهد که متأسفانه این طور نشد و این حادثه بوجود آمد. اگر این حادثه در منطقه مسکوني رخ مي‌داد خطرات و خسارت جانی و مالی زیادی در پی مي‌داشت.

همچنین "سید خداخواست حسینی"، رییس ناحیه گاز شهرستان بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: غرامت خسارت وارده را، برآورد و از شهرداری یاسوج وجه آن دریافت خواهیم کرد. موضوع این حادثه در کمیسیون حفاری شهرستان که به ریاست فرماندار برگزار می‌شود، مطرح و اخطار جدی به شهرداری داده خواهد شد. حادثه خبر نمی‌کند و باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم که بدون هماهنگی‌های لازم اقدامی انجام ندهیم.

وی با بیان این‌که تعامل و هماهنگی شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان ضعیف است، افزود: باید شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان همکاری و تعامل داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی در استان و شهرستان نباشیم. اگر این حادثه که در کنار پمپ بنزین شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و منابع ذخیره سوخت (بنزین و نفت و گازوئیل ) یاسوج اتفاق مي‌افتاد چه کسی مي‌توانست پاسخگوی خسارات جانی و مالی ناشی از آن باشد.

حسینی بیان کرد: هم اينك جريان گاز 4000 مشترک در منطقه بنسنجان، شرف آباد و اطراف میدان جهاد برقرار شده است.



تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1391, 16:47



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات حادثه انفجار خط لوله گاز سراسری /رعب وحشت اهالی هفت روستای اطراف
  • آتش سوزی در جمعه بازار یاسوج
  • خط لوله گاز بهبهان به شیراز ترکید
  • دریاسوج ،خودروی پرایدگازسوز درآتش سوخت
  • برف زمستانی و فروریختن سقف پمپ بنزین در یاسوج+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟