مشروح اخبار


» ورود سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات ‌ مدارس غیر دولتی!



داریوش دیودیده شامگاه شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان استانی مرتبط و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اکنون حدود 300 بازرس ما در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کار بازرسی و نظارت بر بازار استان را بر عهده دارند.

این مسئول ادامه داد: 


به گزارش راک نیوز ؛  داریوش دیودیده شامگاه شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان استانی مرتبط و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اکنون حدود 300 بازرس ما در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کار بازرسی و نظارت بر بازار استان را بر عهده دارند.

این مسئول ادامه داد: بازرسان ما یا از طریق گشت‌های محسوس و نامحسوس و یا از طریق گزارشات مردمی روند نظارت و بازرسی بر بازار را انجام می‌دهند.

دیودیده در بخش دیگری از اظهارات خود در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به کالاهای توزیع شده در استان و افزایش 20 درصدی این نوع از کالاها اشاره کرد و گفت: این کالاها یارانه‌ای نیستند بلکه آن چیزی است که در سطح استان ذخیره‌سازی شده و در مواقع ضروری و حساس در بازار برای رفاه حال مردم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به نهاده‌های کشاورزی تأمین شده در شش ماه نخست سال جاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: از این مقدار 8 هزار تن آن در میان باغداران استان توزیع شد.

وی از ذخیره‌سازی گوشت و برنج مورد نیاز استان برای ماه محرم و صفر گفت و افزود: این کالاها به دلیل استفاده از آن‌ها در عزیزترین ماه‌های سال با کیفیت‌ترین کالاهای ذخیره‌سازی ما خواهند بود.

این مسئول در ادامه به ارائه آمارهای نظارتی خود به آمار شش ماه گذشته پرداخت و افزود: در این شش ماه از سال تعداد 72 هزار و 616 مورد بازرسی در سطح استان داشتیم که از رهگذر آن دو هزار و 457 پرونده تخلفاتی تشکیل شد و تعداد تخلفات صورت گرفته نیز چهار هزار و 328 مورد بوده که بیشترین آن‌ها مربوط به بحث گرانفروشی و کم‌فروشی و عدم درج قیمت است.

دیودیده در پایان به دستور جدید این وزارتخانه برای ورود به بحث شهریه‌های مدارس غیر دولتی اشاره کرد و ابراز داشت: تخلفات عدیده‌ای در اخذ شهریه در مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی در سطح استان وجود دارد که در این مقوله هم وارد خواهیم شد.فارس



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392, 10:24



» اخبار مرتبط:

  • بیشتر پرونده هامربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی و عدم درج قیمت است.
  • توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار استان
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • پلمپ 49 نانوایی متخلف در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟