مشروح اخبار


» رضاچمن دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمدراتحویل گرفت



صبح امروز و با حضور سید حسن امامی‌رضوی قائم‌مقام وزیر بهداشت، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

صبح امروز و با حضور سید حسن امامی‌رضوی قائم‌مقام وزیر بهداشت، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،فرمانداربویراحمدوبرخی مسئولان استانی وشهرستانی مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ؛  در این مراسم سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده رئیس قدیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان عملکرد چند ساله خود در این دانشگاه به تأمین زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: در این چند سال اخیر بهداشت و درمان در این استان ارتقای چشم‌گیری داشته است.

در ادامه این مراسم رضا چمن رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برنامه‌های خود در این دانشگاه گفت و افزود: حوزه سلامت و درمان حوزه بسیار بزرگ و وسیعی است که امیدواریم با تعامل و همکاری مشکلات را برطرف کنیم.

چمن از چالش‌های متعدد پیش رو هم گفت و افزود: علاوه بر کسری بودجه، معوقات نیز روی آن انباشته شده که خود چالش‌زا می‌باشد و لازم است که برای رفع این معضل چاره‌جویی شود.

وی برخورداری از حداقل‌ها را برای پرسنل علوم پزشکی مهم و حیاتی دانست و گفت: اگر دغدغه‌ها بر طرف نشود در سلامت مردم تأثیر سوء خواهد گذاشت.


در پایان این مراسم از خدمات نبوی‌زاده تقدیر و تشکر شد.



تاریخ انتشار : 6 آبان 1392, 14:15



» اخبار مرتبط:

  • رئیس احتمالی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد +عکس
  • سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان
  • هایده حافظ‌قرآن رئیس جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران شد/اولین بانوی رئیس
  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • با حکم وزیر بهداشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟