مشروح اخبار


» هایده حافظ‌قرآن رئیس جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران شد/اولین بانوی رئیس



 مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی در محل شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد........

به گزارش راک نیوز از گچساران: مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی در محل شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.

 دراین مراسم فرماندار گچساران بیمارستان شهید رجایی را تنها مرکز درمانی در گچساران عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به وجود یک بیمارستان در گچساران، رقابت‌پذیری در این بیمارستان وجود ندارد.

علیزاده یادآور شد: مسئولان و نیروهای بیمارستان باید حس اعتماد و امید به سلامتی را در بیماران تقویت کنند تا بیماران به سمت خشونت کشیده نشوند.

این مسئول در گچساران با بیان ویژگی‌های لازم برای مدیریت بیمارستان ابراز داشت: رئیس بیمارستان باید قطب انسان‌گرایی خود را نسبت به قطب اقتصادی‌اش بیشتر و تقویت کند.

علیزاده خدمات‌رسانی کمی و کیفی به بیماران را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت بیمارستان دانست و از رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی گچساران خواست تا با ایجاد هماهنگی بیشتر با کادر درمانی و خدماتی در راستای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کند.

در این مراسم از خدمات سید طاهر حسینی رئیس سابق بیمارستان شهید رجایی گچساران قدردانی و هایده حافظ‌قرآن به عنوان رئیس جدید این بیمارستان منصوب شد.
منبع /فارس



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1391, 18:13



» اخبار مرتبط:

  • رییس بیمارستان شهید رجایی یاسوج معرفی شد
  • رئیس مرکز بهداشت گچساران معرفی شد
  • تولدسه قلوهادرگچساران و چهارقلوها در بوشهر
  • بیمارستان 100تختخوابی گچساران کلنگ زنی شد
  • وقتی امداد گران نیاز به امداد دارند/آتش سوزی درˈپایگاه جاده ایˈهلال احمر گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟