مشروح اخبار


» خطردرکمین دانش آموزان کهگیلویه!/397کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می کنند



مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به فرا رسیدن فصل سرما اشاره کرد و گفت: 379 کلاس درس در این شهرستان از بخاری نفتی استفاده می کنند که همه آنها 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به فرا رسیدن فصل سرما اشاره کرد و گفت: 379 کلاس درس در این شهرستان از بخاری نفتی استفاده می کنند که همه آنها استاندارد هستند.

به گزارش راک نیوز ؛ فریدون فاطمی زاده افزود: مدارس این شهرستان سیستم گاز شهری، سیستم شوفاژ و موتورخانه، سیستم گرمایشی دومنظوره و در روستاها از بخاری نفتی استفاده می کنند.

وی به سیستم گرمایش مدارس این شهرستان اشاره و اظهار کرد: هم اکنون 272 کلاس درس از گاز شهری، 397کلاس از بخاری نفتی، 79 کلاس از شوفاژ و 29 کلاس از سیستم پکیج دو منظوره استفاده می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با توجه به فرا رسیدن فصل سرما به خصوص در مناطق سردسیر این شهرستان، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت ذخیره سازی سوخت در مدارس  انجام شده است.

فاطمی زاده با اشاره به این مطلب که سال گذشته اکیپ های متعددی این اداره در بازدید از مدارس شهرستان بخاری های نفتی غیر استاندارد را جمع آوری کردند، تاکید کرد: به همین منظور بخاری نفتی استاندارد در اختیار این مدارس قرار داده شد و هم اکنون هیچ مورد غیر استانداردی وجود ندارد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هر گونه حوادث غیر مترقبه مسائل ایمنی و اطفاء حریق جلسه توجیهی خدمت گذاران مدارس در سال گذشته برگزار شد و در سال جاری نیز صورت می گیرد.

فاطمی زاده اضافه کرد: در برنامه سال جاری این اداره نیز بخاری های برقی در اختیار مدارس یک کلاسه و دو کلاسه نیز قرار می گیرد.

در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد 377 مدرسه وجود دارد که 93 مدرسه پسرانه، 92 مدرسه دخترانه و 192 مدرسه مختلط هستند.ایسنا



تاریخ انتشار : 12 آبان 1392, 08:46



» اخبار مرتبط:

  • سرما آمد، آن مدیر با بخاری برقی آمد!
  • تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدایی کهگیلویه
  • تمام دبیرستان های شهرستان کهگیلویه تک جنسیتی هستند
  • سرما زودتر از بودجه به مدارس رسید
  • در شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه پیرمردی در آتش بخاری سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟