مشروح اخبار


» استاندار فارس بر سر دو راهی



چندی پیش وزیر کشور در جلسه شورای معاونان این وزارت خانه گفت: در انتصاب همه نیروهای زیر مجموعه وزارت کشور اعم از بخشداران، فرمانداران، مدیران کل و معاونان استانداریها باید از نیروهای جوان و با تجربه وزارت کشور استفاده شود.

به گزارش راک نیوز ؛ یک سایت اصولگرا درتحلیلی آورده :چندی پیش وزیر کشور در جلسه شورای معاونان این وزارت خانه گفت: در انتصاب همه نیروهای زیر مجموعه وزارت کشور اعم از بخشداران، فرمانداران، مدیران کل و معاونان استانداریها باید از نیروهای جوان و با تجربه وزارت کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای بازنشسته از سطح معاون استاندار به پایین ممنوع است، گفت: البته حتی الامکان در همان رده های بالا نیز شایسته است که از نیروهای بازنشسته استفاده نشود.   با اظهارات وزیر کشور موج تغییر و تحولات در استانداری فارس نیز آغاز شد و در یک روز 10 مدیر و مشاور به دلایل مختلف که یکی از انها  بازنشستگی آنها بود برکنار شدند.
  هر چند که گفته می شود بنا به الزام وزیر برای انتخاب مدیران جدید باید از نیروهای جوان و شاغل استفاده شود اما گزینه های احتمالی برای تصدی پست ها در استان فارس حکایت از مغایر بودن با بخشنامه وزارت کشور  دارد.   بر همین اساس شنیده شده است علی رغم منع قانونی در استفاده از نیروهای بازنشسته برخی از گروههای سیاسی اصلاح طلب استاندار را در این رابطه تحت فشار قرار داده اند.
  اصلاح طلبان فارس با ارئه فهرستی از افراد به استاندار جدید، سعی دارند تا گزینه های خود را به احمدی تحمیل کنند.

مرجع: سحاب



تاریخ انتشار : 19 آبان 1392, 21:31



» اخبار مرتبط:

  • اولین اظهار نظرهای معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تغییر فرمانداران و بخشداران
  • گزینه‌جدی استانداری فارس + 4 استان دیگر
  • سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
  • وزیر جدید کشور: هنوز در خصوص استانداری فارس به فرد خاصی نرسیده‌ایم
  • مطلبی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟