مشروح اخبار


» اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهدای هفتم تیر در دهدشت برگزار شد



با حضور مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مراسم اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهدای هفتم تیر در دهدشت برگزار شد


مراسم چهلم رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در کهگیلویه برگزار شد 


به گزارش راک نیوز،به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید (شهدای خدمت )و نیز گرامیداشت شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰ شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ یار صدیق امام خمینی (ره) صبح امروز مراسمی با حضور مسئولان شهرستان در مسجد جامع صاحب الزمان دهدشت برگزار شد.



این مراسم با حضور باشکوه مردم مؤمن و انقلابی برگزار شد و حاضران با مداحی سرایی مداحان اهل بیت (ع) در عزای رئیس جمهور شهید، مغتنم و خستگی‌ناپذیر و یاران شهیدش به سوگ نشستند.


 

حجت‌الاسلام سعیدی در این مراسم اظهار کرد:هرکس برای خدا فروتنی کرد خدا او را بالا می‌برد و به او عظمت می‌دهد هرکسی تکبر به خرج داد خدا او را می‌اندازد چنین انسانی در چشم مردم صغیر اما خود را بزرگ می‌بیند.


رئیس دادگستری کهگیلویه گفت: اگر می‌خواهید نزد پروردگار و بندگان بزرگ باشید راهش ضعیف کردن نفس خود و افتادگی است باید برای خدا خود را زمین زد.



وی با بیان اینکه مسئول جامعه اسلامی باید مردمدار باشد،افزود: شهید بهشتی و شهید رئیسی در خیلی از خصایص شباهت داشتند آثار و برکات زیادی در دستگاه قضا داشتند هر دو متواضع و مظلوم بودنداین بزرگواران به وظیفه خود عمل کردند و رفتند خدا آنها را بالا برد اجر و مزد گرفتند حالا موقع امتحان پس دادن من و شماست.

این مسئول با اشاره به انتخابات مهم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کسی که در انتخابات شرکت نکند از قافله جا مانده آن که شرکت کرد و رأی سفید داد هم نفهمید و کسی که انتخاب می‌کند باید اصلح انتخاب کند .



سعیدی بیان کرد: امثال شهید بهشتی،رجایی و رئیسی الگوی جامعه اند کسی را انتخاب کنید که در رفتار جهت گیری و ولایتمداری شبیه تر به شهید رئیسی و شهید بهشتی باشد این حجت است.

وی ادامه داد: اگر انتخاب درست انجام ندهیم و کسانی بیایند که زاویه داشته باشند آثاری در جامعه ایجاد می‌کنند که دیگر حق انتخابی برای ما باقی نخواهد ماند مواظب باشیم به چه کسی رأی می‌دهیم کسی را انتخاب کنیم که به دین و نظام بیشترین خدمات را داشته انتخاب کنیم.

 


در ادامه سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه شهید رئیسی یک ملت بود اظهار کرد :مردم‌داری ،اخلاص و صداقت ، ولایت مداری ،خدمتگزاری جهاد گونه و دلسوزانه از خصوصیات بارزی بود که شهید رئیسی را بعد از شهادت و فقدانش محبوب دلها کرد که این ویژگی ها در زمان حیات ایشان بر مردم شناخته شده نبود.


 

محقق زاده با تاکید بر ضرورت تجلی و ادامه سیره شهید رییسی بعنوان الگوی دولت داری تصریح کرد : قطعا تداوم این مسیر با نقش آفرینی مردم و مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری شایسته ، مردمی و طراز رئیس جمهور شهید میسر خواهد شد  



گفتنی است،حجت الاسلام موحد نماینده شهرستانهای چهارگانه (کهگیلویه ،بهمئی چرام و لنده) نیز در این مراسم حضور داشت



تاریخ انتشار : 7 تیر 1403, 15:53



» اخبار مرتبط:

  • بزرگداشت شهدای خدمت در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد
  • اعلام زمان و مکان مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی هفتم تیرماه در یاسوج+زمان و مکان
  • اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»
  • سرپرست آموزش و پرورش استان خبرداد: نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟