مشروح اخبار


» بسته ۳۳ میلیون تومانی ستاد فرمان امام به خانواده سه قلوهای یاسوج اهدا شد



در آیینی که با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد،  سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان برگزار شد بسته ۳۳ میلیون تومانی ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) به خانواده سه‌قلوهای یاسوجی اهدا شد.


به گزارش راک نیوز؛ معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اهدای این بسته گفت: پوشک سه‌قلوهای یاسوجی برای مدت زمان ۶ ماه،کارت هدیه سه میلیون تومانی، بسته کالاهای غیرنقدی در مجموع به ارزش 33 میلیون تومان تقدیم این خانواده شد.
ابوذر صناعی نیا افزود: این بسته به منظور حمایت از خانواده چند قلویی با توجه به هزینه سنگین نگهداری سه فرزند به خانواده سه قلوی یاسوجی اهدا شده است.
وی در ادامه عنوان کرد : بنیاد برکت در راستای رسالت اجتماعی خود در حوزه جوانی جمعیت، حمایت از خانواده های دارای فرزند سه قلو‌ و بیشتر و همچنین خانواده های که صاحب فرزند سوم به بعد می شوند را در دستور کار خود دارد.
صناعی نیا گفت : این پانزدهمین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد برکت مورد حمایت قرار گرفت.
وی بیان کرد : همچنین سه خانواده دیگر در سطح استان صاحب فرزند سه قلو شدند که طی هفته آینده از این خانواده ها با حضور مسئولین تجلیل خواهد شد.



تاریخ انتشار : 9 تیر 1403, 18:26



» اخبار مرتبط:

  • تسهیلات خاص برای چند فرزنددارها؛ از ساخت منزل برای والدین تا 3 برابر شدن یارانه فرزندان
  • رزمایش بزرگ مشق احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای دانش آموز محروم کهگیلویه و بویراحمدی/ اهدا بیش از ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان
  • توزیع 50 بسته پروتئینی حمایتی همزمان با دهه فجر در شهرستان لنده
  • حمایت بنیاد برکت از یک هزار و 582 طرح خرد در شهرستان کهگیلویه
  • اهدای 19 میلیارد تومان کمک هزینه تامین جهیزیه به زوج های جوان در سال 97
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟