مشروح اخبار


» افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران



علی‌کرم بازیان صبح امروز  در گچساران اظهار داشت: نیروی انتظامی با داشتن نیروهای متعهد، متخصص و ولایت‌مدار همه تلاش خود را در راستای تأمین آسایش عمومی مردم و پیشگیری از وقوع جرائم به کار گرفته است.

علی‌کرم بازیان صبح امروز  در گچساران اظهار داشت: نیروی انتظامی با داشتن نیروهای متعهد، متخصص و ولایت‌مدار همه تلاش خود را در راستای تأمین آسایش عمومی مردم و پیشگیری از وقوع جرائم به کار گرفته است.

به گزارش راک نیوز ؛ فرمانده نیروی انتظامی گچساران با تأکید بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی، این همکاری را عاملی مهم و مؤثر در برخورد با مجرمان و کاهش جرائم عنوان کرد.

بازیان با اشاره به برخی آمارهای به دست آمده در نیروی انتظامی تصریح کرد: کاهش 11 درصدی جرائم مسلحانه، افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان و کاهش 75 درصدی قتل در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از جمله موفقیت‌هایی بوده که در سایه تلاش شبانه‌روزی مأموران خدوم نیروی انتظامی و البته با همکاری و همیاری مردم و مسئولان صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: مأموران انتظامی گچساران رویکردهای پلیس جامعه‌محور، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی را در انجام مأموریت‌های خود بکار می‌گیرند.

بازیان یادآور شد: تعامل و مشارکت با اداره‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و عموم شهروندان، عامل تأثیرگذاری برای کسب موفقیت‌های چشم‌گیر در زمینه کاهش جرایم و افزایش کشفیات است.خبرگزاری فارس: افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: انتظار می‌رود مردم ولایت‌مدار این شهرستان که در همه عرصه‌ها درخشش خوبی دارند در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس بیش از پیش همکاری داشته باشند.

بازیان با اشاره به این‌که امنیت نیاز اساسی و همگانی همه مردم است، ادامه داد: در سایه ایجاد و تقویت امنیت زندگی و فعالیت بشر جریان دارد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی با ایجاد بسترهای جلب مشارکت مردم در تولید نظم و امنیت، افزایش احساس امنیت در جامعه و در میان مردم را سبب‌ساز می‌شود.

بازیان ابراز داشت: همه باید با توجه به هشدارهای پلیس، عرصه را بر مجرمان و فرصت‌طلبان تنگ کنند.فارس



تاریخ انتشار : 21 آبان 1392, 12:26



» اخبار مرتبط:

  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • تخفیف 50 درصدی نیروی انتظامی گچساران به مناسبت نیمه شعبان
  • کاهش 9 درصدی جرائم در کازرون
  • فرمانده برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • سه قاچاقچی حرفه ای هرویین در گچساران دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟