مشروح اخبار


» "نرگس شیراز"درچنگ شعله های آتش



به گزارش خبرنگار راک نیوز،به نقل از مشاهدات عینی ،جمعه شب کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، که اکنون در قلب شهر قرار دارد، بار دیگر طعمه حریق شد و بر اثر آن ...

به گزارش خبرنگار راک نیوز ، به نقل از مشاهدات عینی ،جمعه شب کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، که اکنون در قلب شهر قرار دارد، بار دیگر طعمه حریق شد و بر اثر آن سه نفر مجروح شدند.

براساس این گزارش، در این حریق گسترده که ساعت 20 و 12 دقیقه به آتش نشانی اعلام شده بود، سه مخزن حاوی روغن در کارخانه روغن نباتی، طعمه آتش شده بود که ساعت 20 و 15 دقیقه اولین گروه از آتش نشانان در محل حضور داشتند.

هم اینک بالغ بر 100 نیروی آتش نشان و 25 خودروی آتش نشانی در محل حضور دارند و علی رغم آن‌که حریق کاملا مهار شده است، مشغول خنک کردن مخازن هستند تا از بروز حریق دیگر جلوگیری شود.

حضور به موقع آتش نشانان و عملکرد دقیق آنان، عامل مهار سریع آتش و جلوگیری از تسری آن با سایر نقاط کارخانه و تلفات و صدمات بیشتر اعلام شده است.

هنوز گزارش دقیقی از علت وقوع، میزان خسارت‌ها و سایر اطلاعات از سوی مقام‌های رسمی اعلام نشده است.

موضوع انتقال کارخانه روغن نباتی شیراز به دلیل آسیب‌هایی که وجود این مرکز صنعتی در پی داشته، طی سال‌های اخیر یکی از موارد مطرح در شورای شهر و فرمانداری شیراز بوده است اما تاکنون به دلایلی که هیچ‌گاه به شکل شفاف اعلام نشد، عملیاتی نشده است.

کارخانه روغن نباتی شیراز در فاصله نزدیک به حافظیه و در محدوده‌ای مسکونی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، قرار است امروز شنبه جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در خصوص انتقال هرچه سریع‌تر این واحد صنعتی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شود.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1392, 12:06



» اخبار مرتبط:

  • اعلام قیمت جدید انواع روغن نباتی/ جدول
  • مرگ تلخ زن جوان زیر دوش آب
  • انفجار شیراز 11 کشته و مجروح در پی داشت
  • آخرین خبرها از آتش سوزی هفت فروند لنج باری در اسکله بندرعباس
  • انفجار ساکنان خیابان شمس را به وحشت انداخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟