مشروح اخبار


» صبح امروز؛شهردار جدید بهمئی معرفی گردید



سید محمدطاهر سیاوش فرماندار بهمئی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بهمئی و از زحمات شهردار سابق و شورای اسلامی دوره سوم این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان  در زمان شهردار قدیم خدمات بسیار خوبی در سطح شهر ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز....


به گزارش راک نیوز ؛ سید محمدطاهر سیاوش فرماندار بهمئی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بهمئی و از زحمات شهردار سابق و شورای اسلامی دوره سوم این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان  در زمان شهردار قدیم خدمات بسیار خوبی در سطح شهر ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز انتخاب یک شورای خوب و کارآمد را انتخاب شهردار دانست و افزود: اگر در انتخاب شورا بد عمل کنیم عقب‌ماندگی شهری خود را رقم زدیم.

پژمان نیک‌اقبالی بابیان این‌که شهر لیکک در چندسال گذشته رشد خوبی در زمینه شهری داشته است، تصریح کرد: رشد شهری لیکک به لحاظ افزایش و توسعه شهری و جمعیت بوده اما با این وجود سیمای شهری لیکک جای کار زیادی دارد همانطورکه اکثر شهرهای استان در بحث سیمای شهری وضعیت مناسبی ندارند.

وی از شورای جدید و سایر مسئولان شهرستان بهمئی خواست شهردار جدید را در زمینه‌های اداری، مالی کمک کنند تا شهر لیکک از وضعیت بهتری برخوردار شود.

نیک‌اقبال در پایان این مراسم از خدمات حمید‌رضا مقدم شهردار سابق تقدیر و برای امین جهانیانی شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد.



تاریخ انتشار : 5 آذر 1392, 16:39



» اخبار مرتبط:

  • شهردارقلعه رئیسی درکهگیلویه منصوب شد.
  • شهردار شهر نورآبادممسنی انصراف داد/شهردار شهر دگری خواهم شد!
  • شهرداریاسوج واولین انتصابش
  • شهردار دوگنبدان استعفا کرد
  • شهرداری که حق امضاء ندارد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟