مشروح اخبار


» صادرات کالا از فارس به دیگر کشورها



کالاهای فارس به 36 کشور جهان از جمله عراق، امارات متحده عربی، منطقه ویژه اقتصادی پارس، افغانستان، آلمان،قطر، کویت، پاکستان، ترکمنستان و لبنان صادر می شود.

به گزارش راک نیوز؛  در هفت ماهه امسال 328 هزار و 901 تن کالا از استان به خارج از کشور صادر شد که ارزش آن 102 میلیون و 783 هزار و 40دلار است.

سکینه سیاحی مدیر کل گمرکات استان فارس گفت: صادرات استان فارس نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب 509 درصد و 36 درصد داشته که از دلایل آن صادراتی همچون سیمان و تغییر نوع کالا اشاره کرد این در حالی است که ورن و ارزش آنها به ترتیب 31 درصد و 24 درصد است.

وی افزود: سیمان، مواد غذایی،کالاهای صنعتی، عصاره و پورد شیرین بیان،رب گوجه فرنگی،کاشی و سرامیک،فرش دستباف، سرکه و انواع ترشی، خرمای تازه و خشک و محصولات پلاستیکی که این محصولات به36 کشور جهان صادر می شود.

مدیر کل گمرکات استان فارس ادامه داد: از بین کالاهای صادراتی گمرکات فارس رب گوجه فرنگی از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب4928 درصد و 4547 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد که دلیل آن کیفیت محصول است.

سیاحی بیان کرد: این کالاها طی اظهارنامه صادراتی به 36 کشور جهان صادر شده که از جمله آنان عراق، امارات متحده عربی، منطقه ویژه اقتصادی پارس، افغانستان، آلمان،قطر، کویت، پاکستان، ترکمنستان و لبنان صادر می شود



تاریخ انتشار : 8 آذر 1392, 10:31



» اخبار مرتبط:

  • ارائه خدمات گمرکی به بیش از پانصدهزار مسافر درهشت ماهه امسال
  • صادرات کالا از گمرکات فارس به خارج از کشور افزايش یافت.
  • صادرات محصولات صنعتي فارس به 67 کشور جهان
  • افزایش 19 درصدی صادرات کهگیلویه وبویراحمد
  • 5 میلیون و 322 هزار دلار کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟