مشروح اخبار


» پیروزی شهرداری یاسوج بر گل‌گهر صدرنشین در سیرجان‌/تساوری نفت‌وگاز در تهران



تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران از حریفان خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور چهار امتیاز گرفتند.عصر امروز بالاخره طلسم ناکامی‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور شکسته شد.

تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران از حریفان خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور چهار امتیاز گرفتند.

 به گزارش گروه ورزشی راک نیوز؛ عصر امروز بالاخره طلسم ناکامی‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور شکسته شد.

در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم شهرداری قعرنشین کاری کرد کارستان و توانست در سیرجان صدرنشین گروه اول مسابقات لیگ دسته اول را با یک گل شکست دهد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج  در این بازی توانست با ارسال خوب علی ابوالفضلی و ضربه سر زیبای صمد اکبری دروازه تیم سیرجانی را باز کند.

اما در دیگر بازی نیز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این فصل به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده توانست از پیکان تهران امتیاز بگیرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این تساوی که بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید همچنان با 17 امتیاز در رده دوم این گروه خود را حفظ کرد.

اما شهرداری یاسوج با نخستین برد خود در برابر صدرنشین رقابت‌ها با 9 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها همچنان در قعر جدول بوده و برای جدا شدن از این رده چشم به بازی‌های آینده دارد.



تاریخ انتشار : 9 آذر 1392, 18:19



» اخبار مرتبط:

  • کسب 6 امتیاز ارزشمند برای نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ آزادگان
  • شهرداری یاسوج باخت ،غدیری اخراج شد
  • غلبه شهرداري ياسوج بر تيم قعرنشين
  • شهرداری یاسوج نیروی زمینی تهران را شکست داد
  • بالانشینی مردان لر در فوتبال کشور /پایتخت طبیعت خبر ساز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟