مشروح اخبار


» شهرداری یاسوج باخت ،غدیری اخراج شد



تیم فوتبال شهرداری این شهر در گام بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مانند هفته‌های گذشته سریال ناکامی‌های خود را ادامه داد.

تیم فوتبال شهرداری این شهر در گام بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مانند هفته‌های گذشته سریال ناکامی‌های خود را ادامه داد.

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری یاسوج که تا پیش از این امید اول و بخت مسلم صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود با ناکامی دیگری مواجه شد و نتیجه را به حریف تهرانی و نه چندان موفق خود در این فصل واگذار کرد.

این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و با حضور سه هزار تماشاگر برگزار شد ابتدا تیم شهرداری توسط علی قاسمی به برتری دست یافت.

در ادامه بازیکنان تیم نیروی زمینی از آسیب‌دیدگی دروازه‌بان شهرداری استفاده کرده و بازی را به تساوی کشاندند و در ابتدای نیمه دوم نیز این تیم میهمان بود که توانست دومین گل را وارد دروازه حریف کند.

تیم شهرداری پس از این گل به آب و آتش زد تا این‌که توانست توسط مدافع خود اتابک نمازی بازی را به تساوی بکشاند اما در واپسین ثانیه‌های نیمه دوم بازی نیروی زمینی آب‌سردی بر روی هواداران تیم شهرداری ریخت تا این تیم با این نتیجه یک گام دیگر از رسیدن به لیگ برتر فوتبال کشور فاصله بگیرد.

با این نتیجه و با توجه به صحبت‌های چند روز اخیر مدیرعامل تیم شهرداری، یک منبع آگاه به راک نیوزگفت برکناری جمشید غدیری سرمربی این تیم قطعی شد وطاهری دربازی آینده هدایت تیم رابرعهده دارد.اکنون با این شرایط بحرانی باید دو بازی دیگر تیم‌های رقیب و شهرداری را نظاره کرد.

 تیم شهرداری با 41 امتیاز همچنان در رده سوم این گروه قرار دارد.



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1392, 09:10



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی شهرداری یاسوج بر گل‌گهر صدرنشین در سیرجان‌/تساوری نفت‌وگاز در تهران
  • میهمان نوازی خوب شهرداری /هرسه امتیاز تقدیم به نیروی زمینی
  • نخستین باخت استقلال خوزستان در یاسوج رقم خورد
  • سریال ناکامی‌ شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان پایانی ندارد
  • شکست خانگي شهرداري ياسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟