مشروح اخبار


» دیدار فرماندار ممسنی با خانواده شهدای دانشجوی ممسنی



سيد جوادهاشمی  د ر ديدار با خانواده هاي شهدا طي سخناني اظهار داشت: ديدار با خانواده شهداء و رسيدگي به امور اين عزيزان افتخار بزرگي است كه بايستي با عشق خدمتگزاري انجام شود .

وي خدمت به خانواده شهدا را اقدامي...


به مناسبت گراميداشت هفته بسيج برخی از مسئولین شهرستان با خانواده ی شهدای دانشجوی ممسنی دیدار کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ممسني سيد جوادهاشمی  د ر ديدار با خانواده هاي شهدا طي سخناني اظهار داشت: ديدار با خانواده شهداء و رسيدگي به امور اين عزيزان افتخار بزرگي است كه بايستي با عشق خدمتگزاري انجام شود .

وي خدمت به خانواده شهدا را اقدامي فرهنگي و ارزشمند خواند و افزود: خانواده هاي شهدا  و ايثارگران بزرگترين سرمايه معنوي انقلاب و ملت هستند و ياد شهدا اشاعه ارزشهاي ايثار و فداكاري درجامعه است و دلجويي و ديدار با آنان، اداي دين به ارزشهاي انقلاب است.

هاشمي در ادامه گفت: همه ملت ايران مديون جانفشاني شهدا هستند، مردم ما درجنگ تحميلي از شرف وعزت  كشور حفاظت كردند و اين دفاع فداكارانه باعث شد كه ايران اسلامي سرافراز گشته و موجب اعتلاي كشور گردد و به بركت مجاهدت هاي شهدا و ايثارگران كشور ما از حضور اجنبي پاك شد.
در پايان سيدجوادهاشمي بيان داشت: ما بايد ايستادگي و مقاومت شهدا را الگوي خود قراردهيم تا بتوانيم كشور جمهوري اسلامي ايران را از گزند دشمنان درامان بداريم



تاریخ انتشار : 9 آذر 1392, 21:46



» اخبار مرتبط:

  • يادواره شهداي روستاي جوزار جاويد
  • گراميداشت يادوخاطره شهداي والامقام روستاي كلاه سياه
  • برگزاري يادواره شهداي عشاير نورآباد ممسنی
  • نشست ستاد اجرايي بزرگداشت هفته دفاع مقدس درچاروسا
  • بيانيه هاشمي خطاب به مردم ايران /سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟