مشروح اخبار


» تعميرات اساسي هواپيماي شرکت آسمان در شيراز



تعمیرات اساسی هواپیمای شرکت آسمان با تلاش و توان متخصصان داخلی در شیراز انجام شد.
هواپیمای Atr 72 که ظرفیت 72 مسافر و خدمه را دارد با تلاش 40 نفر از متخصصان داخلی در واحد اورحال و تعمیرات فنی پایگاه هواپیمای آسمان منطقه جنوب کشور در شیراز در کمتر از 2 ماه تعمیر و پس از آزمایشات لازم با موفقیت به شبکه حمل و نقل هوایی کشور پیوست.
مدیر کل هواپیمایی شرکت آسمان منطقه جنوب با اشاره به اینکه

تعمیرات اساسی هواپیمای شرکت آسمان با تلاش و توان متخصصان داخلی در شیراز انجام شد.
به گزارش راک نیوز ؛   هواپیمای Atr 72 که ظرفیت 72 مسافر و خدمه را دارد با تلاش 40 نفر از متخصصان داخلی در واحد اورحال و تعمیرات فنی پایگاه هواپیمای آسمان منطقه جنوب کشور در شیراز در کمتر از 2 ماه تعمیر و پس از آزمایشات لازم با موفقیت به شبکه حمل و نقل هوایی کشور پیوست.
مدیر کل هواپیمایی شرکت آسمان منطقه جنوب با اشاره به اینکه این هواپیما بعلت نقص فنی قادر به پرواز نبود گفت: تعمیر گیربکس موتور،تجهیز سازه هواپیما و تزیینات داخلی از جمله تعمیرات انجام شده است که به محض زمین گیر شدن هواپیما تعمیرات آغاز شد.
به گفته سید عباس حسینیان تعمیرات این هواپیما در شرایطی صورت گرفت که بعلت وجود تحریم های دشمنان مشکلات زیادی در زمینه ی تهیه قطعات این هواپیما بوجود آمد اما با با اتکا به توان داخلی این مهم با موفقیت انجام شد.
وی افزود: چنانچه با توجه به تحریم ها می خواستیم به امید تامین و تعمیر این قطعات از خارج باشیم می بایست 6 ماه زمان صرف می شد در حالیکه این تعمیرات با صرفه جویی بیش از 500 میلیون یورویی در مدت کمتر از 2 ماه در شیراز انجام شد.
مدیر کل هواپیمایی شرکت آسمان منطقه جنوب با اشاره به اینکه به همت متخصصان پایگاه هوایی آسمان ما تنها کشور خاور میانه هستیم که مجوز تعمیرات این هواپیماها را کسب کرده ایم افزود: کشورهای دیگر نظیر هند برای انجام تعمیرات سنگین و آموزش کارکنان فنی خود از متخخصان ما استفاده می کنند بطوریکه چندی پیش متخصصان پایگاه هواپیمای آسمان منطقه جنوب کشور آموزش کارکنان شرکت هواپیمایی جت ایر ویو را برعهده داشتند.



تاریخ انتشار : 11 آذر 1392, 20:38



» اخبار مرتبط:

  • تصادف هواپیمای‌فوکر در فرودگاه‌مهرآباد
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • جزئیات فرود هواپیمای ایرانی در کویت
  • دستورالعمل فروش نقدی بنزین به خلبان /لغو 10 پرواز هواپیمایی آسمان
  • فرود اضطراری جت تاجر اماراتی در اهواز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟