مشروح اخبار


» دستورالعمل فروش نقدی بنزین به خلبان /لغو 10 پرواز هواپیمایی آسمان



در حال حاضر ۵ هواپیمای شرکت آسمان در شهرهای خارک، همدان، بجنورد، کیش و بوشهر زمین گیر شده و ۲ پرواز یاسوج و تبریز نیز از تهران لغو شده اند.یک کارشناس هواپیمایی با اعلام این خبر گفت:

شرکت ملی پالایش و پخش، طی دستورالعملی، از امروز فروش بنزین به پروازهای داخلی را تنها در قبال پرداخت نقدی امکان پذیر دانست. یک کارشناس هواپیمایی با اعلام این خبر گفت: به دلیل این دستورالعمل که بدون اعلام قبلی از امروز به تمام فرودگاه های کشور ابلاغ شده، در حال حاضر ۵ هواپیمای شرکت آسمان در شهرهای خارک، همدان، بجنورد، کیش و بوشهر زمین گیر شده و ۲ پرواز یاسوج و تبریز نیز از تهران لغو شده اند.

به گزارش راک نیوز، به گفته وی به همین دلیل در حال حاضر صدها مسافر این شرکت هواپیمایی، در فرودگاه های مذکور سرگردانند که با توجه به لغو اجباری پروازهای بعدی که همین هواپیماها قرار بوده انجام دهند، ممکن است شمار مسافران سرگردان در شهرهای مختلف کشور تا امشب به هزاران نفر بالغ گردد.

این کارشناس با تأیید بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت ملی پالایش و پخش، افزود: با وجودی که در حال حاضر شرکت های ایران ایر، ماهان و آسمان به ترتیب، ۲۵۰، ۱۵۰ و ۱۲۰ میلیارد تومان به شرکت پالایش و پخش بده کارند ولی همین شرکت نیز صدها میلیارد تومان از دستگاه های دولتی از جمله وزارت نفت طلبکارند به نحوی که تنها شرکت آسمان از این بابت ۲۰۰ میلیارد تومان از وزارت نفت طلبکار است.

وی اضافه کرد: شرایط به گونه ای است که ایرلاین ها توانایی پرداخت هزینه سوخت را ندارند و درآمدی که از بابت افزایش قیمت بلیط ایجاد شده نیز حداقل ۱ ماه و نیم طول می کشد تا وارد حساب شرکت ها بشود، این در حالی است که دستورالعمل امروز به این معناست که باید شرکت ها پول نقد در اختیار خلبانان خود قرار دهند که در هر فرودگاهی که لازم شد، سوخت گیری کنند.



تاریخ انتشار : 18 دی 1391, 16:40



» اخبار مرتبط:

  • ممنوعیت پرواز ۵ شرکت ایرانی به فرودگاه نجف
  • نرخ بلیت پروازهای خارجی 2 برابر شد
  • فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد!
  • تصادف هواپیمای‌فوکر در فرودگاه‌مهرآباد
  • شرکت هواپیمایی ˈ ماهانˈ فعالیت خود را درلارستان آغاز کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟