مشروح اخبار


» فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد!



مراسم افتتاحیه فرودگاه نفت گچساران با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، مدیرکل حراست، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل منطقه جنوب این شرکت هواپیمایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران این شرکت، فرماندار و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

با حضور مسئولان کشوری شرکت هواپیمایی آسمان و مسئولان محلی، فرودگاه گچساران پس از وقفه‌ای چند ماهه راه‌اندازی شد.

خبرگزاری فارس: فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد

  فرودگاه این شهرستان امروز به طور مجدد و پس از وقفه‌ای چند ماهه راه‌اندازی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ مراسم افتتاحیه فرودگاه نفت گچساران با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، مدیرکل حراست، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل منطقه جنوب این شرکت هواپیمایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران این شرکت، فرماندار و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه افتتاح این فرودگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه در این شهرستان از نیازهای ضروری مردم گچساران و شهرستان‌های اطراف است.

محمد باورساد با اشاره به برخی دلایل ایجاد وقفه در پروازهای فرودگاه گچساران ابراز داشت: دلایل فنی دلیل اصلی این امر بوده است.

وی با بیان اینکه تهیه بلیط برای پرواز هواپیمای فوکر 100 این فرودگاه دلیل ایجاد وقفه در پروازها نبوده است، تصریح کرد: دلایل فنی مانند مشکل در پرواز شب و تانکر سوخت‌رسانی از جمله این دلایل فنی است.

باورساد با اشاره به این‌که پرواز در فرودگاه نباید عجولانه و بدون کارشناسی صورت گیرد، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پروازهای فرودگاه این شهرستان به طور ویژه حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: امید است این افتتاحیه به عنوان آخرین افتتاحیه و آغاز به‌کار باشد و دیگر شاهد وقفه در پروازهای این فرودگاه نباشیم.

باورساد عنوان کرد: هواپیمای این فرودگاه از نوع آی.‌تی‌.‌آر 72 بوده و ظرفیت 60 مسافر در هر پرواز را دارد.

وی شرکت هواپیمایی آسمان را به عنوان شرکت مجری برقراری پرواز در این فرودگاه اعلام کرد و ابراز داشت: فرودگاه گچساران در طول هفته دو پرواز در روزهای یکشنبه و سه شنبه از تهران به گچساران و بلعکس دارد.



تاریخ انتشار : 2 تیر 1392, 15:37



» اخبار مرتبط:

  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای آینده
  • افزوده شدن دو پرواز به پروازهاي فرودگاه گچساران
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است
  • فرودگاه گچساران وادی آزمون وخطا/دومین پرواز آزمایشی فوکر 100
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟