مشروح اخبار


» پرواز همدلی در آسمان گچساران



دقایقی پیش نخستین پرواز رسمی هواپیمای فوکر 100 از فرودگاه نفت گچساران به مقصد تهران انجام شد.

در مراسم افتتاحیه فاز جدید فرودگاه نفت گچساران و پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه، بزرگان و سیاسیون این شهرستان نیز حضور داشتند.


دقایقی پیش نخستین پرواز رسمی هواپیمای فوکر 100 از فرودگاه نفت گچساران به مقصد تهران انجام شد.

در مراسم افتتاحیه فاز جدید فرودگاه نفت گچساران و پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه، بزرگان و سیاسیون این شهرستان نیز حضور داشتند.

سید حسین صابری استاندار، سردار عدل هاشمی مدیرعامل مؤسسه تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم الانبیا، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های دهدشت، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس، علی فولادی مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران از جمله حاضران در این مراسم هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک این رویداد مهم و تاریخی اظهار کرد: از نمایندگان، فرمانداران، استانداران و مسئولان ادارات و نهادهای سابق و فعلی که در راه‌اندازی فرودگاه و پرواز فوکر 100 از گچساران به تهران و بلعکس همکاری‌های لازم را به عمل آوردند، تشکر و قدردانی می‌شود.

غلامرضا پاکدل یادآور شد: تلاش‌های گسترده‌ و شبانه‌روزی برای پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه نفت گچساران صورت گرفت.

وی افزود: در زمینه خرید تضمینی بلیط سه بلیط پرواز این فرودگاه نیز ادارات، سازمان‌ها، افراد خیر، شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران نهایت همکاری را با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران داشتند.

پاکدل ابراز داشت: در این مراسم سیاسیون، مسئولان، افراد و شخصیت‌های بزرگی در این شهرستان برای راه‌اندازی این فرودگاه از گذشته تاکنون تلاش کردند دعوت رسمی شده‌اند.

وی یادآور شد: نزدیک به دو سال از وعده‌ افتتاح و بهره‌برداری از فرودگاه گچساران و برقراری پرواز از این شهرستان به تهران می‌گذرد و خدا را سپاس که امروز این وعده محقق شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه نفت این شهرستان را رویدادی بزرگ، مهم و تاریخی عنوان کرد و آن را سبب رونق فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی برای گچساران دانست.

پاکدل با بیان اینکه این پرواز «پرواز همدلی» است، خاطرنشان کرد: این پرواز همدلی برای ادامه روند همدلی و ایجاد نزدیکی و صمیمیت هر چه بیشتر میان مسئولان و مردم نام گرفته است.

به گزارش فارس، پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران از ساعت 13 و 25 دقیقه از تهران به گچساران و ساعت 15 و 25 دقیقه از گچساران به تهران در روزهای یکشنبه صورت می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 12 آذر 1391, 17:20



» اخبار مرتبط:

  • 6 آذر نخستین پرواز از فرودگاه گچساران به تهران
  • پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است
  • ترس از باران ،تعجیل در همدلی /یکشنبه درگچساران
  • فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد!
  • هواپيماي فوكر براي اولين بار در فرودگاه گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟