مشروح اخبار


» هواپيماي فوكر براي اولين بار در فرودگاه گچساران



توسعه طول باند فرودگاه با حذف ارتفاع تپه شرق و غرب به ارتفاع 18 متر، تامین تجهیزات مورد نیاز پرواز و احداث سالن انتظار مسافران فرودگاه گچساران با اعتبار100 میلیارد ریال آماده بهره برداری است....

به گزارش راک نیوز:هواپیمای فوکر 100 با برطرف شدن موانع و مشکلات فرودگاه گچساران برای اولین بار در این فرودگاه به زمین نشست.
طرح توسعه و تکمیل فرودگاه گچساران در کهگیلویه و بویراحمد از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر هیات دولت به گچساران‌ بود که با تعهدات وزارت نفت اجرا شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با رفع موانع در طول باند فرودگاه ، ایجاد جایگاه سوختگیری و تجهیز ناوبر DVOR در فرودگاه این شهرستان امکان فرود هواپیماه مسافربری بزرگ فوکر 100 امکان پذیر شد.
آقای پاکدل امروز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: توسعه طول باند فرودگاه با حذف ارتفاع تپه شرق و غرب به ارتفاع 18 متر، تامین تجهیزات مورد نیاز پرواز و احداث سالن انتظار مسافران فرودگاه گچساران با اعتبار100 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشده شده در آینده نزدیک هر هفته 2 پرواز تهران - گچساران و بلعکس انجام خواهد شد ،افزود: مشخصات فنی فرودگاه نفت گچساران در کتاب IAP سازمان فرودگاههای کشور ثبت شده است.
فرود آزمایشی هواپیمای فوکر100 با ظرفیت جابجایی100 مسافر امروز به یاد حماسه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این خطه در پد خندق انجام شد.



تاریخ انتشار : 5 تیر 1391, 14:30



» اخبار مرتبط:

  • فرودگاه گچساران وادی آزمون وخطا/دومین پرواز آزمایشی فوکر 100
  • فرودگاه گچساران تیر ماه به بهره برداری می رسد؟
  • افزوده شدن دو پرواز به پروازهاي فرودگاه گچساران
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟