مشروح اخبار


» افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای آینده



مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: در آینده‌ای نزدیک پروازهای مستقیم گچساران - مشهد مقدس و گچساران - کیش را در فرودگاه گچساران خواهیم داشت وی همچنین از افزایش تعداد پروازهای....

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛  محمد باورساد  اظهار کرد: فرودگاه نفت گچساران اکنون تنها یک پرواز دارد که این با توجه به استقبال مردم شهرستان مناسب نیست.

وی بیان کرد: اکنون این فرودگاه در هفته تنها یک پرواز مستقیم به تهران دارد که ظرفیت آن 60 نفر بوده و این مسئله با توجه به تعداد مسافران هرگز جوابگو نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: در همین راستا افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت در هفته در دستور کار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار گرفته است.

باورساد خاطرنشان کرد: با رایزنی هایی که انجام دادیم در روزهای آینده تعداد پروازهای فرودگاه نفت گچساران از یک پرواز در هفته به 3 پرواز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گچساران یک شهر مهمی بوده و از موقعیتی استراتژیک برخوردار است، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نفت این شهرستان امری بسیار مهم به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: به دنبال این هستیم که در آینده‌ای نزدیک پروازهای مستقیم گچساران - مشهد مقدس و گچساران - کیش را در فرودگاه نفت گچساران برقرار کنیم.
.
.
.
.
.
.تسنیم



تاریخ انتشار : 25 مهر 1392, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • افزوده شدن دو پرواز به پروازهاي فرودگاه گچساران
  • فرودگاه گچساران مجددا راه‌اندازی شد!
  • وقتی باران ببارد از همدلی در گچساران خبری نیست
  • هواپيماي فوكر براي اولين بار در فرودگاه گچساران
  • آغاز پرواز بازگشت حجاج عمره از امشب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟